Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu vil jeg altså rigtig gerne have nogle kunder!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Hvor i processen falder de besøgene fra?

Putter de varer i indkøbskurven?

Er det i betalingsprocessen de falder fra (step 1, step 2 etc)?

 

Det er i kurven..

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undrede mig over på forsiden, der trykkede jeg på "Pris inkl. fragt og forsendelse" (Som kunde undrede jeg mig lidt over hvad forskellen på fragt og forsendelse er?!), og jeg kunne ikke få lov at lægge varen i kurven... Jeg skulle ind på varen først - ved at trykke på billedet.

Og forsendelsesgebyr (gebyr er et grimt ord) er på 59,55/64,14 - du kører med meget blandet prisstruktur på den side, det virker forvirrende. Fair nok du kører med xxx,50 - men kør med rene tal på fragt - så bliver det generelt pænere.

Og så noget jeg personligt hader på webshops (og som flere og flere "out of the box" kører med") er dette "stemningsbilled" uden priser som kommer først. Jeg begiver mig ind på en webshop for at købe en vare, ikke for at for at kikke på billeder - den afbillede gåvogn kan jeg f. eks. slet ikke finde i butikken. Det er lige netop den jeg vil købe - hvorfor kan jeg ikke finde den?

Det svarer til at gå ind i tøjbutik - det først du bliver mødt af er en udstilling (det gør du ofte) - uden priser på (butikker uden priser på varerne er DYRE). Det næste er du forelsker dig i en vare i udstillingen, men den har de ikke i butikken. Kan du følge mig? :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ved ikke hvor mange besøgene du har , men relevante besøgene kan man aldrig få nok om har 500 besøgene om dagen eller 5000 besøgene om dagen er det bedre med det høje tal bare der kommer kunder ud ad det

jeg kunne ikke se videoer på siden , det kunne være en smart markedsføring måde

jeg kan ikke se en nyhedsblog på siden hvor der skrives løs om legetøjs nyheder .

meget ens links profil arbejde med at forbedre det tjek her

ekstra ideer her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt uklart, hvordan man kommer videre når man har puttet varer i kurven.

En stor orange 'Gå til kassen' knap under kurven vil nok hjælpe lidt.

Hvis du kan, så fjern betalingsgebyr + forsendelsesgebyr fra oversigten.

Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt hader jeg når der ikke er symmetri over siden.

Hvis man ser din listevisning de produkter der er tilbud på, så bliver de udvidet en linje - sådan noget drager mit øje - på en ikke-positiv måde.

Ligesom Køb/favorit/ønskeliste knapper. Der er noget ved dem som irriterer mig i hvert fald.

Der er så mange "Læs mere", "se incl fragt" osv osv, der er 40 klik ind til "KØB" - pres købsknappen frem.

Og så indregn ting som betalingsgebyr i dine priser, så de ikke bliver synlige. Personligt gider jeg ikke handle i en shop hvor der er 1 vare, 6 x fragt, gebyr, pension og licens puttet på derefter. - måske bare mig dog.

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Det er lidt uklart, hvordan man kommer videre når man har puttet varer i kurven.

En stor orange 'Gå til kassen' knap under kurven vil nok hjælpe lidt.

Hvis du kan, så fjern betalingsgebyr + forsendelsesgebyr fra oversigten.

Jeg vil personligt gerne at disse 2 ting fremgår her, så jeg kan se dem inden jeg kommer videre, men læg dem sammen til en, og kald den "fragt og ekspedition" eller lignende.

Derudover så vil jeg rigtig gerne vide hvilke af de 7 ting jeg kom for at købe jeg har i min kurv.. Lav evt. en oversigt over varer i kurven, og skriv den over menuen. 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give kentora ret - fjern det betalingsgebyr. Det er en forhadt ting for køberen. Æd den selv, eller smid den ind i forsendelsesgebyret. 

Hvis det er din tjek ud proces folk falder fra i - så er det jo der du skal starte med at optimere. Hvis jeg var dig, så ville jeg kigge på 2 ting. 

1) din Google analytics - og få sat en kanalvisualisering op på dit tjek ud flow. Det er en relativ simpel operation i Google analytics (forudsat du ved hvordan).. 

2) jeg ville prøve at teste med at fjerne hele din venstre menu, når folk først er klikket ind i tjek ud processen. De er gået ind i din kurv for at ville købe, ikke skulle se på en menu over hvad de kan købe.. 

jeg tror der sker ting og sager for dig, hvis du først får fjernet den menu :-)

Fra Avnbøl
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du sælger legetøj til private, altså en legetøjsbutik på nettet. Men det ligner mest af alt en grosist handel til det offentlige. Der skal (efter min mening) mere liv på siden, det kan måske klares med andre farver, men ellers må der et andet design til. Prøv at kigge på Toys R us og de andre, de har websider der ligner det de er, nemlig legetøjsbutikker. BR er relativ simpel, men alligevel gør farvevalget at det nærmer sig en rigtig legetøjsbutik.

Jeg kan i øvrigt rigtig godt lide dit logo, men der har du også vovet dig ud i noget comic style kan man sige.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Tusind tak for alle jeres gode inputs.. Det er jeg lykkelig over! Yes Nu er jeg noget jeg skal lave. Jeg har skrevet alle tingene ned, og så kigger jeg på dem 1 efter 1..

Mange hilsner

Mads

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahhh - dandomain..;-)

 

Som allerede nævnt, væk med alle de gebyrer... folk vil det ikke! - Og fjern det far "vis kurv", det gør du her:

shopindstillinger -> fanen "ordre" scrolle ed i bunden og fjern fluebenet i "vis betalings og forsendelsesgebyr"

- Og jeg mener det, det skal helt væk fra "vis i kurv", kunderne går helt amok bare de ser ordet, selvom der står kr. 0,-

Du har en masse whitespace i dit topbanner, oplys evt. her om din evt. fragtfri beløbsgrænse, leveringstid m.v

eller i dit topbanner på forsiden.. lav det som bulletpoints eller med succesiconer, - så det bliver noget positivt, og de ved det når de putter ting i kurven... istedet for "gebyr", - ordet har bare en negativ klang... jeg stejler også helt overfor min bankmand f.eks. når han nævner ordet gebyr, så får jeg lyst til at stikke ham en flad...

Arbejd f.eks med fragtfri levering, hvor er din "smertegrænse", for hvornår det kan betale sig for dig, at leverer fragfrit, og hvornår (ved hvilken grænse opnår du det højeste ordregennemsnit)

Håber det kan bruges... Og held og lykke

/Ulrik

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)