Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad laver du en som i dag?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Vi endte dagen med en flot solskins dag, (heldigvis) - Hvad laver i her til aften, hvis i nu lige skulle slippe arbejdet og fortælle det her i tråden?

Jeg skal desværre selv lave regnskaber her til aften, men sådan er det jo når man har fuldtidsjob og er selvstændig ved siden af, det følger jo lidt med iværksætter drømmen :-)

Så kom med det :)

vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København NV
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Den står på optælling og regnskab i aften + evt noget fodbold i tv, hvis der er tid til det.

Håber på at der bliver bedre vejr de næste 6 uger, da der er bedre salg når vejret er perfekt.

vh Heine

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Emil,

Solskinsvejr kan man ikke helt prale af her i Aalborg.
- Hvor er det dog et deprimerende sommervejr : )

Jeg har i dag snakket med maler som er igang med at male min nye lejlighed, snakket med elektrikker, arbejdet samt snakket med en af mine designbuddy's.

Nu står den på ren afslapning med god mad, kold bajer og Tyskland - Grækenland Yes

I morgen skal jeg ind og se lejligheden hvordan den ser ud med en ny klat maling Smile 


God weekend

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

SERPNAME:

Hej Aminoer

Vi endte dagen med en flot solskins dag, (heldigvis) - Hvad laver i her til aften, hvis i nu lige skulle slippe arbejdet og fortælle det her i tråden?

Jeg skal desværre selv lave regnskaber her til aften, men sådan er det jo når man har fuldtidsjob og er selvstændig ved siden af, det følger jo lidt med iværksætter drømmen :-)

Så kom med det :)

vh Emil

Blev sagt op som Disponent (fuldtid) i dag, grundet omstrukturering, så sidder pt. og prøver at finde et nyt job, som jeg skal køre sideløbende med min egen lille virksomhed. Det er vidst det, som fredagen kommet til at gå med ;)

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder og roder med en ny webshop :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nils Pedersen:

Hej Emil,

Solskinsvejr kan man ikke helt prale af her i Aalborg.
- Hvor er det dog et deprimerende sommervejr : )

Jeg har i dag snakket med maler som er igang med at male min nye lejlighed, snakket med elektrikker, arbejdet samt snakket med en af mine designbuddy's.

Nu står den på ren afslapning med god mad, kold bajer og Tyskland - Grækenland Yes

I morgen skal jeg ind og se lejligheden hvordan den ser ud med en ny klat maling Smile 


God weekend

Husk at der kommer en elektriker til Hadsten i August/Septemper, så må du jo bare ringe hvis du skal have ordnet noget el. Tror "Told og Skat" kalder det for vennetjenester :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 263
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er taget ned i mine forældres sommerhos i Spanien, hvor jeg skal være én måned.

Lige nu sidder jeg med noget arbejde på terrassen og kæresten har forhåblig snart noget aftensmad klar snart :)

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har været 1½ time til  pole dans og snakket lidt i fitness centret trænet lidt siddet i tog og skal hjem ad og vaske tøj derhjemme og lave strækøvelser  og lige være aktive på amino.dk som jeg også er i toget imens

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stuttgart, Tyskland
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Har lige knappet en flaske spansk rødvin op, skal til at se bold, kæresten gør rent da vi i morgen får besøg af min kommende kompagnon og hans kæreste...
I morgen skal vi brainstorme og så kommer der nok en ny tråd her på Amino, hvor vi vil bede så mange som muligt om deres hjælp / indkast ;-)
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke det helt store... sidder bare og fifler lidt med mine hjemmesider med fjernsynet kørende i baggrunden... Synes så også afslapningen er velfortjent, nu hvor eksamensperioden er overstået Wink

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)