Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner - Skal vi samarbejde?

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Jamen så er vi faktisk 3-4 stykker indtil videre .. Mon der er flere som er interesseret, ellers kan vi så småt aftale nærmere hvordan og hvorledes vi kan starte op..

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt , vi kan finde en dag/tid ìg slå hoverderne sammen.

Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal vi sige fredag d. 29 ?

Et sted i indre københavn..

Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Må jeg være med

Jeg har en ide som ser ret lovende ud lidt kort fortalt drejer det sig om avanceret fiberteknik hvor jeg faktisk om alt går vel har fået dem til at  starte en produktion op med et meget almindelig brugt emne men pt er det ikke lavet i dk.

Jeg kan se at i kommer fra hele landet og det kan vi jo godt bruge for at vi på sigt skal sælge til de firmaer som bruger vores produkt.

Det her projekt skal give penge og målet er at blive den største i dk og ikke mindst SKAL vi tjene penge fra startten herefter skal vi sælge til norge sverige.

Vh preben

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er frisk efter kl 18, næste fredag d 29 juni. Skal vi mødes på fisketorvet eller et andet sted.

Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Preben.

Selvfølgelig må være med. Alle som brænder for iværksætteri og som vil vise 100% engagement er velkommen.

Det lyder vildt spændende med dit projekt. Det kan vi tage op når vi mødes, og videreudvikle den og få startet nogle spændende projekter igang.

Jeg har selv 2-3 projekter i mine bagtanker, og vil få dem sat i gang da potentialet er ret stort.

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke med for at vi skal lave en kaffe klub det er seriøs forretning og jeg er så sikker på mit projekt at jeg er nød til at holde fokus på det og egentlig komme til sagen nemlig at tjene penge så jeg springer fra igen Smile

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har faktisk en profil der minder lidt om din, - måske er jeg et par år foran qva en lidt højere alder, måske ikke?

Jeg gad godt lige høre hvad det er for en prestashop bogholder der gemmer sig bag.

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej preben. Kan kun give dig ret at det handler om at tjene penge, så den kaffeklub ved jeg ikke hvor du fra, da jeg personligt er meget fokuseret og arbejde samme med nogle partner, som også deler den samme tanke som mig. Jeg tror de fleste på denne tråd gerne vil noget men af den ene eller anden grund ikke kunne komme vidre. Personligt vil jeg gerne mødes imorgen, istedet for at vente til næste uge, men det r jo ikke alle der kan, så hvis der er folk der er frisk næste uge så sig frem, jo før jo bedre.

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)