Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rettelse i wordpress.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber der er nogen der kan smide et hint til hvor i mine filer jeg skal rette en lille ting.

Jeg er ved at lave en tennisblog og har til det formål købt et theme. Da jeg kiggee på preview var der intet. Men efter jeg har installeret og rettet lidt i det har jeg bemærket noget. Og jeg har tjekket at det ikke er mine rettelser der har forårsaget det. 

Problemet er, at når jeg kommer ind på hovedsiden/landingsiden så har borders en placering. Når man så klikker videre til sample page eller Uncategorized så har borders en anden placering. Det ser ikke så pænt ud, at borders hopper på den måde.

Nogen der kan fortælle hvor jeg retter dette?

Siden er: www.tennis-online.dk

På forhånd tak.

Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DW

Jeg kan ikke umiddelbart se hvilken border der hopper?

For mig at se, er der ingen fejl?

/nicoolai

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er din forside helt tom på lige når logoet i toppen og menuen til Sample Page og Uncategorized.

Og de 2 sider er ens.

 

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.. Hvad mener du præcis med borders?

Jeg bemærker kun at designet (kanterne) hopper pga. at der dukker en scrollbar op i højre side - på undersiderne.

Hvis det er problemet, så kan det let rettet. Du skal bare fylde nok indhold på din forside, så den får brug for at scrolle.

Jeg ved ikke om det er samme "problem" vi snakke om, men jeg håber det hjælper :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tænker på, at "siden" forskubber sig en smule, så skyldes det indholdet.

Så snart der kommer indhold på, så tilpasser sitet sig og derfor står det lidt anerledes i forhold til baggrunden.

Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, hovedsiden er rigtig nok tom, da jeg ikke har fyldt noget ud. Er ved at forberede siden. På hovedsiden er der blot "kassen" med logo og søge felt. Neden for er "kassen" med Sample Page og Uncategorized. Kanten på disse kasser hopper en mm eller to til siden når jeg klikker på sample siden.

Så ja, det Jonathan er inde på er det jeg mener.

Men er problemet blot at der ikke er indhold endnu på hovedsiden?

Tak for hurtig svar

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

DW:

Okay, hovedsiden er rigtig nok tom, da jeg ikke har fyldt noget ud. Er ved at forberede siden. På hovedsiden er der blot "kassen" med logo og søge felt. Neden for er "kassen" med Sample Page og Uncategorized. Kanten på disse kasser hopper en mm eller to til siden når jeg klikker på sample siden.

Så ja, det Jonathan er inde på er det jeg mener.

Men er problemet blot at der ikke er indhold endnu på hovedsiden?

Tak for hurtig svar



Lige præcis :-)   

Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg mere rolig!

Takker!

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt :)
Det er meget normalt at sider "skubber" sig på denne måde - så du er ikke alene.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)