Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på webshoppen - giv din mening

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes personligt at det nye design er bedre iforhold til det gamle, men synes stadig at der skal lidt mere til for at kunderne ikke hopper videre til andre sites..

Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart ser det jo fedt ud...:-)

 

Hvis du har mulighed for det, og det er fordi du er i tvivl om det er bedre end det gamle, så bør du jo splitteste det mod det gamle, for det ville jo være ærgerligt at skifte til noget der konveterer dårligere end det nuværende.

Men min personlige mening udfra det du viser at det nye, så ser det rigtig godt ud..:-)

 

vh/ Ulrik

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode svar, tak :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det nye design er mere grafisk indholdsrigt, men samtidig simpelt, hvilket er ganske cool. Dog synes jeg, at I skal holde jer til samme typeface som i footeren, da det ser mærkværdigt ud, at der bliver brugt to forskellige skrifttyper på denne måde.

Dog er jeg knap så vild med den måde man kan vælge nye slides, det virker malplaceret og det bryder designets ellers rene linjer. Egentlig er det blot de småting jeg har listet op her, ellers er det et klart go fra min side af! :-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Herfølge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Oxholm of Denmark Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nice, stilet og simpelt. Jeg er faktisk uenig i at skrifttyperne ser mærkelig ud sammen. Det er rart at noget skiller hovedsiden fra footeren.

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for kommentarerne - nogle der har nogle andre forslag til designet?

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Taget dit produkt i betragtning, så havde jeg nok valgt et mere salgsorienteret design. Dvs. CTA-knapper - produkter på forsiden mm.

Selvfølgelig skal der være pæne billeder, men dem havde jeg nok lagt under de enkelte produkter, hvor folk så kan "zoome". 


Men synes bestemt, at det nye design er pænere :-) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

begge 2 har for lys fodnoten og øverste menu links de er svære at læse vælge en mørk links farve til hvid baggrund så man bedre kan læse det der står der

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)