Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fået ny Bærbar idag, men....

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 07
Indlæg ialt: 77
Fra  Iværksætter - Med flere virksomheder Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har idag fået ny bærbar en Lenovo T530. Skal man geninstallere windows 7, inden man begynder at bruge den, for at få slettet alle de der små programmer der er forudinstalleret når man får den fra fabrikken.

Eller er det ligemeget?

 

/Morten

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Du kan vel bare afinstallere de programmer du ikke ønsker i dit kontrolpanel under Programmer og funktioner.

Mvh

Søren

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Ja, kender det kun alt for godt. Desværre er disse maskiner strikket sådan sammen, at en gendannelse af maskinen, også geninstallerer alle de små programmer. Den bedste måde er sådan set, at du går ind i Kontrolpanelet under "Fjern program", og fjerner dem én efter én.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten
ja det er jo så lidt op til en selv,
men jeg personligt kan ikke snuppe alle lenovos små "hjælpe" apps
så heller leve med dem der følger med win7 som om ikke andet fungerer.

det kan være det er blevet bedere , men i gamle dage kunne man bøvle en rum tid med at få de mest basale funktioner til at virke så som Wlan eller Bluetooth

men om man vælger at gøre det sådan er jo op til en selv jeg ville gører det ;)

/Jacob 
ps. tillykke med din nye PC ;)

Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg plejer at installere windows på ny, da jeg er utrolig træt af alle de ubruglige programmer som følger med når man køber en nybærbar

når du så har fået en "ren" installation

så gå ind på NINITE <-- der kan du hente alle de programmer man skal bruge til en frisk installation

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten:

Hej

Jeg har idag fået ny bærbar en Lenovo T530. Skal man geninstallere windows 7, inden man begynder at bruge den, for at få slettet alle de der små programmer der er forudinstalleret når man får den fra fabrikken.

Eller er det ligemeget?

 

/Morten

Hej Morten,

Nej, du behøver ikke at reinstallere en helt ny computer for at slippe af med det af producenten præinstallerede software.

Du kan overveje at se lidt på The PC Decrapifier, som gør det let at fjerne det cra... software, der bare fylder på den nyinstallerede computers harddisk. Programmet er gratis til privatbrug.

Håber du kan bruge det. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Du kan overveje at se lidt på The PC Decrapifier, som gør det let at fjerne det cra... software, der bare fylder på den nyinstallerede computers harddisk. Programmet er gratis til privatbrug.

Håber du kan bruge det. Skype-Smile

DET er ihvertfald noget jeg vil se nærmere på, om ikke andet så bare fordi det har så befriende et navn!

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er den ellers den nye T530? Der skulle være kommet Dolby Advanced Audio 2.0 for forbedret lyd. Er lyden god nu?
Og hvordan virker de baggrundsbelyste taster?

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Morten:

Hej

Jeg har idag fået ny bærbar en Lenovo T530. Skal man geninstallere windows 7, inden man begynder at bruge den, for at få slettet alle de der små programmer der er forudinstalleret når man får den fra fabrikken.

Eller er det ligemeget?

 

/Morten

Hej Morten,

Nej, du behøver ikke at reinstallere en helt ny computer for at slippe af med det af producenten præinstallerede software.

Du kan overveje at se lidt på The PC Decrapifier, som gør det let at fjerne det cra... software, der bare fylder på den nyinstallerede computers harddisk. Programmet er gratis til privatbrug.

Håber du kan bruge det. Skype-Smile

Dbh. John

Det virker super godt John. Takker for tippet egentlig!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 84
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Computere i dag kommer med en "hidden partition" hvor styresystemet kan genindlaeses, ved at trykke feks. ctrl+f9 eller hvad producenten har besluttet.

Hvis du re-installerer OS ved at bruge den foer omtalte maade vil du faa disse programmer ind igen. Den eneste maade at komme ud over dette er som venlige sjaele har sagt foer at gaa til kontrolpanel/ programmer og fjerne dem denne vej, eller tage en orginal Windows install koere den.

Venligst

Adam

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)