Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg forlange at min sælger gør mere ud af sig selv?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det vil jeg bestemt også mene fu kunne forlange på en pæn og ordentlig måde.

Han repræssentere dit firma udad til og når man har en sælger ønsker man da at han giver et godt indtryk på alle fronter, båder personlighed og stil.

Et godt eksempel. Jeg var i diverse møbelforretninger igår for at se på møbler til min nye lejlighed. Ud af de fire møbelhuse, valgte jeg at bestille det hele igennem ikea, både pga. service, men også at de var velsoigneret og klar i mælet til de spørgsmål jeg havde.

Ikke at jeg har noget ondt at sige om de andre møbelhuse, men de gør en forskel at sælgeren gør ud af sig selv.

Så helt bestemt synes jeg sagtens du kan forlange det på en pæn og ordentlig måde, og fremover bør du igen på
en pæn og ordenlig måde i kontrakten.

Hav en god dag,
Med venlig hilsen

Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for de mange svar. Jeg tog en kort snak idag med ham, og forklarede ham situationen. Han tog det faktisk ret pænt, så det var jo dejligt. Tror et eller andet sted godt han kunne se at hans "forvandling" ikke helt afspejlede det budskab vi gerne ville sende til vore kunder.

Er der andre som har haft lignende oplevelser med dette? Eller ligesom Nils bidt mærke i påklædningen hos ansatte ved virksomheder de besøgte / havde besøg af?

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

RasmusTN:

Tusind tak for de mange svar. Jeg tog en kort snak idag med ham, og forklarede ham situationen. Han tog det faktisk ret pænt, så det var jo dejligt. Tror et eller andet sted godt han kunne se at hans "forvandling" ikke helt afspejlede det budskab vi gerne ville sende til vore kunder.

Er der andre som har haft lignende oplevelser med dette? Eller ligesom Nils bidt mærke i påklædningen hos ansatte ved virksomheder de besøgte / havde besøg af?

Jeg var i går i Rema1000 og en ansat så ud til at åbne en kasse. Så jeg gik hen og spurgte, om den var åben, hvortil hun svarede "pil af". En anden ansat bad hende åbne kassen og jeg var så først. Jeg spurgte hende, om hun havde sagt "pil af" og hun sagde så "tag det ikke så tungt". 

Jeg var totalt målløs og anede ikke, hvad jeg skulle sige Big Smile

Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha ha... okay, den hører vist det mere specielle oplevelser :-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)