Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

pris eller ej?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Til dem der allerede har et webfirma.

Hvad har i erfaringer med er smartest, at vise pris på evt pakkeløsninger. eller skrive "kontakt os for tilbud"?..

Altså hvis jeg som kunde skulle have et website, ville jeg da vælge det sted hvor jeg kunne se med det samme der var nemmest og billigst. i stedet jeg skulle til at kontakte for at finde ud af alt muligt..

Hvad har i at sige???


Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har et CMS f.eks. og du har nogle helt faste pakkepriser på det så synes jeg ikke det gør noget man skriver det på hjemmesiden, problemet i denne branche er dog bare ofte at de fleste kunder skal have et special lavet system og det kan man altså ikke give en pris på, før man har fået en kravspecifikation. Derfor virker det også dumt, i mine øjne, at skrive priser på hjemmesiden.

Så jeg ville skelne mellem om man udvikler specialsystemer, eller sælger et standardsystem.


Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår hvad du mener.

Men sådan nogle pakke løsninger ville jo, i mine øjne være mere attraktive (staveplade) for en kunde som måske ikke ved en disse om teknikken bag.
Man kunne jo lave flere pakke og en skræddersyet løsning udover det. men ville det være for meget blanderi?


Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lært mange ting af brugtvognsforhandlere

Én sagde engang til mig, at dem der skriver "Ring for pris" i annoncer i Bilmarkedet, på BilBasen etc. får langt færre henvendelser end dem der angiver en pris. I brugtvognsbranchen er alt jo til forhandling, og det gælder jo også i en vis grad indenfor alle andre brancher.

Så skal man tro brugtvognsforhandlere, vil en del af dem der kommer forbi dit website ikke kontakte dig hvis ikke du har vejledende priser på. Især ikke hvis det er et konkurrencepræget marked hvor udbuddet er stort.

Man kan jo så altid diskutere om det er mere seriøse kunder som henvender sig via sites uden priser. Det ved jeg ikke...

mvh Carsten
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)