Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en lille idé jeg går og roder med

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra hillerød
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 42
Fra  JR-Anlæg Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er netop igang med min nye virksomhed, JR-Anlæg

og har i den forbindelse en lille idé, som jeg gerne ville have nogen reaktioner på herinde fra

havde planer om at lave en flyer med 2 forskellige tilbud, og så tænkte jeg om der var nogen herinde som ville betale sig fra at få renset og efterset sine tagnedløbsbrønde? eller husker i selv at de skal renses for sand og blade min en gang om året?

ville sagtens kunne nå 10-15 parcelhuse på en dag, så kan gøre det rimelig billigt i forhold til en slamsuger eller et større veletableret firma

og hvad ville i være villige til at betale for denne service??

 

på forhånd tak

JR-Anlæg

Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fin ide, går udfra du også i samme forbindelse vil rense husets tagrende. En pris for dette på 120-150 kr. Vil jeg synes var rimmeligt.
Fra hillerød
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 42
Fra  JR-Anlæg Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

havde ikke umiddelbart tænkt på tagrenderne, men det er da en god idé at tage dem i samme omgang

havde tænkt på en pris der minder om 195 inkl moms, og selvfølgelig en rabat hvis flere på samme vej bestiller sammen?

er det helt i skoven?

JR-Anlæg

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske 200kr.

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville bestemt være kunde - hvis også tagrenderne kom med. Det er et farligt bøvl, når man ikke selv ligger inde med en passende stige, så der går ofte 1-2-3-X år mellem tagrenderensningerne. 

Der, hvor jeg bor (i Kbh) er vi knap 400 nogenlunde ens huse. Jeg tror bestemt, flere ville være interesserede. 

Fra hillerød
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 42
Fra  JR-Anlæg Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hej marianne

må jeg spørge hvor det lidt mere præcist er? så ville jeg da absolut tage det med når der skal deles flyers ud

lyder til jeg helt sikkert skal ha tagrenderne med i prisen, hvis folk skal se det interesante i mit tilbud

 

JR-Anlæg

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må du da - jeg sender en PB

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Min far er altmuligmand her hvor jeg kommer fra, og han tager lige omkring 350 kr eksl moms i timen. Han laver ofte det arbejde du hentyder til, og kunden betaler gladeligt det det koster.

Så lad være med at gøre det for billigt, det koster hvad det koster, og selvom man ikke tror det, så ved kunden det godt. Og 500 kr er bestemt ikke dyrt for at få lavet sådan et stykke arbejde.

Men hvis du skal finde en pris, så prøv dig lidt frem på et par steder(hjemme, ved venner og familie) og tag tid, så er det nemmere at sætte en pris.

Og husk: At være social aktiv og snakke med kunderne er 50% af arbejdet som håndværker, og det giver 200 % igen i kundekredsen. Det kunne meget vel være forskellen på dig og de store firmaer.

Mvh Martin

 

Fra hillerød
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 42
Fra  JR-Anlæg Skrevet kl. 05:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for de gode svar, så har jeg noget at arbejde lidt videre med, hvis der er flere der har nogen indput er i velkomne til at skrive.

JR-Anlæg

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesrose:
Fin ide, går udfra du også i samme forbindelse vil rense husets tagrende. En pris for dette på 120-150 kr. Vil jeg synes var rimmeligt.

Lad os antage, at han kan få 6 kunder om dagen i snit, når forretningen er oppe at køre. Så er det med din prismodel 720-900 kr. om dagen. For de penge, skal han så ydermere dække flyers, regnskab, kørsel, sygedagpenge, ferie, pension osv. 

Synes du selv, det er rimeligt? 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)