Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en lille idé jeg går og roder med

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra hillerød
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 42
Fra  JR-Anlæg Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas var det en kommentar til jesroses indlæg?? Så billigt har jeg ikke tænkt mig at lave det til, selvom det mest er for at møde kunderne og gi dem en god oplevelse så de ringer igen

JR-Anlæg

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da en fin ide - og prøv da bestemt at tænk over metoder/markedsføring til at få hele veje eller lign, det er både lønsomt for dig og en god pris du kan give dine kunder.

Det må siges at være win/win :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

jens:

Thomas var det en kommentar til jesroses indlæg?? Så billigt har jeg ikke tænkt mig at lave det til, selvom det mest er for at møde kunderne og gi dem en god oplevelse så de ringer igen

Nej, det var en kommentar til de 120-150 kr. for denne opgavetype. Jeg kan godt lide din indstilling til, at det skal være en god oplevelse for kunderne, men du skal også prisfastsætte det, så du kan leve af det. 

Det tager tid og penge, at få kunderne. Det tager tid at planlægger ruterne, der er administration, du skal selv betale for kørsel og værktøj og som selvstændig har du ingen pension eller sygedagpenge. Alt det skal du tage med i dine beregninger.

Du kan prøve at lege med priserne. I et område uddeler du flyers, hvor prisen er 250 kr. og i et andet område uddeler du flyers med samme tekst, men hvor prisen er 400 kr. Husk også at prøve med lidt forskelligt design og tekst på dine flyers, så du kan måle effekten af dem - hvad virker og hvad virker ikke. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du laver en pris pr. meter tagrende og en pr. brønd, kan du lave et tilbud i din flyer hvor du ikke snyder dig selv, fordi ikke to opgaver vil være ens.

Hilsen

Michael, Tambou.dk

 

Fra hillerød
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 42
Fra  JR-Anlæg Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

tror jeg laver en min pris for 2 tagbrønde og 25 m tagrende, og så en pris for ekstra brønde og m tagrende

JR-Anlæg

Fra hillerød
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 42
Fra  JR-Anlæg Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

har lavet et udkast til en tekst til min flyer

 

Mit logo

 

Er din bolig klar til næste skybrud??

Få renset dine tagrender og nedløbsbrønde for kun

kr. 295 inkl. Moms

Tilstoppede tagrender og nedløbsbrønde kan være med til at forårsage store skader på din bolig under et skybrud, og det anbefales at man som minimum en gang om året renser sin tagrender og nedløbsbrønde for at sikre sig at blade, kviste, sand og andre småting ikke hober sig op og skaber en prop, som forhindrer regnvandet i at komme væk.

 

Kontakt mig allerede i dag, så din bolig kan blive klar til næste skybrud.

mail@jr-anlæg.dk eller ring 6080 2433

Jeg rydder selvfølgelig pænt op efter mig, og efterlader ikke det oprensede slam

 

Prisen er for 2 stk. nedløbsbrønde og 25 m tagrende i max 3 m højde.

Nedløbsbrønde skal være synlige.

Ekstra nedløbsbrønde, kr. 49 inkl. moms pr stk.

Ekstra m tagrende, kr. 8 inkl. Moms pr m.

 

 

 hvad siger i til det? godt? skidt?

 

 

 

JR-Anlæg

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Teksten er i sig selv meget fin, men jeg synes prissætningen er meget besværlig. Vil du måle hver gang eller bare give et skøn? Ellers skulle du sætte prisen lidt op, og så kun tage ekstra ved meget lange tagrender. Ellers skulle du bare have 2 priser, en optil de 25 m du nævner, og så en for over.

Fra hillerød
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 42
Fra  JR-Anlæg Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

ja ved godt det måske skal være anderledes med prissætningen

JR-Anlæg

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)