Hvor dælen finder jeg "out of office" assistenten på min Outlook 2005? - den burde ligge under "Funktioner", men er der ikke. Hvios jeg søger på deres ''hjælp'' står der at den kun fungerer under "Microsoft Exchange". Hvad betyder det??? HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP............kan man ikke bruge denne glimrende funktion fra sin egen ''private'' PCer??????????????????????????????
Du har sikkert hosted din mail et eller andet sted. Så log ind på din webmail - der kan du som regel opsætte en "out of office", "autoreply" eller hvad man ellers kalder det. Ellers kig efter samme option i din hosts kontrolpanel. Det er lidt forskelligt hvor det opsættes.
Det er nemlig på mailserveren det skal opsættes, og ikke i din Outlook.
Tak for svarene .... det bli''r vist næste gang...der er for mange andre vigtigere småopgaver at kaste sig over her i sidste øjeblik....og nu har jeg informeret mine kunder/leverandører (og det er kun en uge jeg er væk)...Men næste gang vil jeg kigge ind på min ''mailserver'' og sætte den op derinde. -Tak for hjælpen