Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstforfatter søges hurtigst muligt !

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi står og skal bruge noget hjælp!

Du behøver ikke være pro , men gerne brænde for det du laver, og gerne have det drive, der skal til at lave en god og fangede tekst til vores hjemmeside.

( spørgsmål : Er der ikke noget med valg af ord og sætninger er meget vigtige, hvad angånede søgning på google ? )

Som alle ved, så får man, hvad man betaler for!

Men da vores kasse ikke er verdens største her i starten og selv meget uerfarne med tekst skrivning , må vi tage dette middel i brug.

Så hvis der er nogle derude der brænder for at komme igang, og gerne er i den lidt billige ende, modtager vi gerne tilbud i vores indbakke

For at spare en masse kommentare om vores ikke færdige hjemmeside, vælger vi at lade vær at poste den, men den modtages selvfølgelig, ved kontakt, så vi kan snakke om, hvad det er vi gerne vil have lavet.

Venligst

Marttin Christensen

Gode råd om dette er velkomne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Flere års i bagagen fra dinsport.dk
Jeg er engageret og billig.
Kontakt mig venligst på kasper@ehandballmanager.com

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg er bange for dette punkt, er det forkerte at spare på. - en god tekst kan øge konveteringen rigtig meget, i forhold til en dårlig skrevet tekst.

Et billigt alternativ, er som regel at skrive teksten selv, og så få en journalist eller en der har studeret sprog til at rette den.

Mvh

Eric

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Du er velkommen til at kigge på iMezzo.dk

Hilsen Kevin

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Eric aka Seiven:
Jeg er bange for dette punkt, er det forkerte at spare på. - en god tekst kan øge konveteringen rigtig meget, i forhold til en dårlig skrevet tekst

Alle punkter er forkerte at spare på, men vi er kommet hertil og er nød til at bruge de midler vi har eller kan få tilbudt som kan betales, og efter som vi ikke kan blive tilfredse med det vi selv kan lave , så hellere få en til det, så det i det mindste ser og lyder fornuftigt, til vi kan få lavet en " rigtig " tekst ..

Men tak for din info Eric

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også sendt en pm.

Fra København Ø
Tilmeldt 22. Jun 12
Indlæg ialt: 17
Fra  Kom Fu Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er temmelig sikker på, at jeg kan hjælpe dig. Har masser af erfaring inden for tekstforfatning, jeg er hurtig, præcis og engageret. Se mere på www.komfu.dk og kontakt mig endelig, hvis det har interesse. Prisen kan vi tale om - den afhænger naturligvis af omfang og kompleksitet, men mon ikke vi kan finde ud af noget... :-)

Mange hilsner
Astrid

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor er i søde allesammen, vi har fået rigtig meget respons og det har været en fornøjelse at spørge om hjælp, med den respons man har fået her på amino, så tak! 

Vi har fundet den hjælp jeg skal bruge, så behøver ikke flere henvendelser.

Hvis vi kunne, havde i alle fået lidt karma, men kan vi desværre ikke give endnu:( 

Marttin Christensen 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)