Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny? ide til pizza bestilling?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Det er da en fed ide, jeg har været pizza bud og der er de særeste ting folk får på deres pizzaer så jeg tror ikke de standart pizzaer er særligt truet af denne ide, som helt klart vil gøre det en del letter for folk at se hvordan deres pizza kommer til at se ud, men der ligger et meget sort foto arbejde forud for denne service skal kunne lykkes, noget med at lægge div. ting op på en grøn plade og tage et billede og lade dem sammenkæde oven på bunden, det er lige det jeg ser som det sværeste, da det jo helst skal ligne den pizza man så får leveret så dur det bare ikke med tegninger.

Alle der laver pizzaer har en lav selv pizza på deres menu kort, typisk med tomatsovs på + 4-5 slags tilbehør og de er ofte 5- 15 kr. dyre end en alm. pizza, men helt klart en ide til just-eat men som andre nævner så er just-eat nok for snæversynet til at ville give deres kunder denne sjove gimmick, for just-eat har ikke ændret deres design eller opsætning de sidste 6 år efter hvad jeg kan huske, der er kommet lidt flere punkter på deres muligheder, men sleve bestillings måden er den samme.

Jeg ville da med gælde bruge denne mulighed, for at kunne se hvad mine forventninger til den nye pizza ville blive.

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Kielberg:

Hej Jens

Er det noget i stil med søgefunktionen hos pizza 73 du tænker på?

Hilsen Emil

Ja, lidt... Blot også med en "exclude-liste" - og så ville jeg nok vælge at lave det med mulighed for at lave det med flere valgmuligheder. Således at jeg kunne se alle pizzaer med tomat og skinke, men uden artiskok f.eks.

Det er jo ikke svært - simpel logik... Men det kræver jo så at ingredienserne bliver lagt ind ensformigt, således at man "explode" og sortere.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 41
Fra  EarBeater Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en skide god idé og Domino's pizza har allerede lavet en iPad app, hvor man kan ælte pizzadejen, smøre tomatsovs på, drysse ost og andre ingredienser på hvorefter man bestiller den.. Ret fedt koncept

http://itunes.apple.com/us/app/dominos-pizza-hero/id480021780?mt=8

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Fra  SiteTech Webudvikling Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Vi har faktisk været i gang med udviklingen af lige præcis denne idé de seneste måneder! Vi har gjort os en del tanker om konceptet og udvidet den en del. Vi har bl.a. et software firma til at udvikle selve programmet pt, som kan arbejde sammen med vores webinterface. Det koster kasse, så hvis du kender en som er interesseret i at blive en del af del, som også har en slat penge at skyde i, så må du endelig sige til!

Venlig hilsen

Lasse Planitzer
SiteTech Webudvikling

Tilmeldt 29. Jun 12
Indlæg ialt: 13
Fra  http://avrupaailebirlesimi.blogspot.com/ Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Synes det lyder som en genial ideBig Smile

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Planitzer:

Hej Lars.

Vi har faktisk været i gang med udviklingen af lige præcis denne idé de seneste måneder! Vi har gjort os en del tanker om konceptet og udvidet den en del. Vi har bl.a. et software firma til at udvikle selve programmet pt, som kan arbejde sammen med vores webinterface. Det koster kasse, så hvis du kender en som er interesseret i at blive en del af del, som også har en slat penge at skyde i, så må du endelig sige til!

Venlig hilsen

Lasse Planitzer
SiteTech Webudvikling

Hej Lasse,

Det lyder da spænnende! ;-) Jo det kunne da være veldigt interessant at udvikle, men jeg har ikke lige så mange penge at investere i den slags, desværre! ;-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Fra  SiteTech Webudvikling Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ærgerligt ;D

Men det kan være der er en anden som læser med, som kunne være interesseret i at blive en del af projektet...

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan du have ret i. Tænkte nok lige lidt for gammeldags ;)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)