Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan i hjælpe en ven i nød ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer,

Nu er det tid til, at trække på jeres netværk og hjælpen en af mine bekendte i nødens stund.

Jeg kender en rigtig god fyr der hedder Lars. Han har været ude for en ulykke der gav ham 2 brud på rygsøjlen der desværre er groet forkert sammen.

Lars har ingen synlige meen, men kan ikke holde til hårdt belastende job i længere tid.

Han kan derfor ikke længere arbejde som mekaniker, som han før har gjort, da det er for fysisk krævende.

Der er ikke noget Lars hellere vil, end at arbejde. Men på trods af, at læger og eksperter siger, at han skal have et skånejob, så har kommunen nu i 2 år trukket hans sag i langdrag og må derfor nøjes med, at være på kontanthjælp (han er det man vel kalder "fanget i systemet"). Det er selvfølgelig ikke særlig optimalt for en familie med 2 voksne og 2 børn.

Derfor ønsker han nu, at tage sagen i egen hånd og det håber jeg os på Amino kan hjælpe med.

Jeg har foreslået ham, at finde et "fritidsjob" for at holde ham igang, og hvad er mere spændende, end at være med til, at føre et iværksætter projekt ud i livet

DERFOR, vil jeg rigtig gerne høre fra Jer, hvis i mangler en god mand fra Århus egnen, der kan lave noget let arbejde for Jer eller for nogen i kender. Enten lønnet så han får en ordentlig indkomst, eller ulønnet, så han kan få erfaring med noget der kan give ham en ordentlig indkomst. Arbejdstiden skal helst være mellem 15 og 30 timer pr. uge.

Håber i vil hjælpe :-) 

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det fedt at høre, at du rækker ud for at hjælpe din gode ven!

Jeg kender selv flere, der er blevet fanget i systemet, fordi de er blevet uarbejdsdygtige. Debatten i medierne tegner et tarveligt billede af fleksjobbere og førtidspensionister, som om de alle sammen kunne sidestilles med 'dovne Robert'. Det billede genkender jeg bestemt ikke. Disse mennesker er nok langt mere motiverede end andre, og gør ALT hvad de kan for at beholde lidt af deres gamle ståsted i tilværelsen.

Jeg har desværre ikke virksomhed i Århus og er selv nystartet uden brug for ansatte. Men jeg ville alligevel lige give dig en thumbs up på dit opslag!

Håber Lars finder noget at rive i:-)

Mange hilsner,

Rikke

Fra Gistrup
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Thumb up for denne post.

Jeg bumper lige bevidst for at holde denne i toppen. Lad os alle hjælpe til med at få fat i noget arbejde til din kære ven.

 

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

vi kan jo alle trenge til lidt hjelp når uhellet er ude og man må jo kunde strekke seg lidt for at hjelpe. Er din ven god til salg eller aktivt  skaffe avtaler

med potensielle kontakter. søge online eller ringe rundt etc. kan gøres hjemmefra.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)