Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flash video banner med sound-shut eller noget. brug for hjælp

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
hej med jer,

Jeg har arbejdet med flash 8 og laver lidt bannere. Jeg har lavet et banner med video klip, som jeg har smidt over til det site, der skal køre banneret. De har desværre ikke godkendt det, da jeg ikke har lavet sound-shut eller hvad det nu hedder.. Det skal være sådan at videoen kører uden lyd, men når brugeren klikker på lyden, så skal lyden slåes til og skal igen kunne slå lyden fra.... Og jeg kan BARE ikke finde ud af det

Er der nogen der ved hvordan man gør det?

Mvh

Andersen

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sidder netop også med dette problem, at jeg ikke kan få den til det med lyden, kan sagtens fjerne lyden, men så gider en ikke aktivere igen når der trykkes på knappen, jeg laver helt sikkert noget forkert i action scriptet.. men hvad.. i don't know.

Anyway, hvis nogen vil lave sådan en flash fil som viser det ligesom f.eks. wow reklamerne, blot med lyd, tror nemlig der er en del fejl det action script jeg selv har fixet sammen.. Så vil jeg være meget glad, (der vil selvfølgelig være betaling for det) pm. mig med en pris .



Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

www.nfdesign.dk

Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej... er dette link ikke til MP3 musik.. det er vist ikke til video...
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
setVolume(); skulle virke på alle objekter.. :)

Edit: Men jeg kan tage fejl:D?

www.nfdesign.dk

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.. Har på et tidspunkt lavet noget tilsvarende, men der brugte jeg en button til at aktivere og stoppe lyden. Men prøv lige at se dette indlæg på Flasfaq http://www.flashfaq.dk/spg.asp?ID=1302 som handler om det samme. Evt. prøv at oprette et indlæg på flashfaq, så er de meget flinke til at hjælpe der..

/Mange hilsner:/Thomas
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer,

Vi står med et problem i samme kategori.. sådan nogenlunde da.. Håber nogle kan hjælpe..

Vi er ved at lave et videobanner, hvor videoen fylder 3,7 mb. Vi bliver nødt til trække videoen fra ekstern "placering" (eller hvad det nu hedder), da videoen er for stor til at køre den i banneret.

Nu står vi med et problem, at vi ikke kan få videoen til at repeate.. altså starte igen, når den har spillet færdig...

Er der nogen der kan hjælpe med det?


William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er begyndt at hade flash.. Nu har jeg fået det til at virke med lyden, kan selvfølgelig bare ikke slå den fra igen... og så har jeg problemer med min stop knap i Citizen Film, jeg er nået til det punkt, hvor jeg ikke gider mere, så det må sgu blive lavet af en pro en anden gang.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)