Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg leder efter pressemeddelse fra Mikelsen Media

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var hvad jeg modtog på min mail idag.

Jeg er osse træt af dem, de skylder mig et forholdvis stort beløb, og de gange de har udbetalt, har de trukket i langdrag.

Jeg kunne godt frygte, at den kontakt de vil foretage, er at man skal garantere trafik før man ser nogle penge. Så kan de regne med politianmeldelse, advokat + inkasso!

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 13:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Forestiller mig mere noget i retningen af, at de vil bede en frigive en del af det beløb de skylder de forskellige, ex. hvis de skylder en kr. 20.000, om man så ikke kan gå med til kun at modtage måske kr. 5000 - det er den tanke jeg gjorde mig ud fra den mail. Tænker sådan lidt, at havde det så været omvendt og det var dem der skulle have penge, så ville de nok ikke acceptere sådan noget. Men må vente og se om de kontakter mig og hvornår.

 

Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det får de bare svært ved, nu har de gjort sig MANGE ulejligheder om at fortælle os alt er ok, og folk der har penge tilgode får dem.

Jeg godtager ingen fratrækning, faktisk burde de ligge renter, rykkergebyr og et evt advokatsalær oven i den pris.

Jeg går ikke en krone ned, jeg ligger ALDRIG trafik ved dem igen. Det kan de takke den indhabile og løgnagtige direktør for!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Gad godt vide hvad de laver og hvad der sker i hovederne på dem, de må godt nok have meget at tænke over..

ikke få der ønsker dem lukket jo :(

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 15:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg lige bryder ind i tråden her og stiller et spørgsmål der ikke rigtig omhandler mikkelsenmedia.

Men  der bliver omtalt at de skylder bla mellem 15.000 og op til 6 cifret beløb. Er dette optjent gennem affiliatehjemmesider eller er det via e-mails? bare lidt nysgerrig og ved godt det ikke er det tråden handler om :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker Casper!

Han/de skylder mig 14315 kr incl. moms

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan de iøvrigt lovligt drive forretningen videre og tjene endnu flere penge på deres kampagner og få nye ind, når de ikke kan udbetaler deres partnere ?

Burde det ikke ligge under bedrageri ?

Er vel det samme som hvis jeg havde en webshop og ikke kunne levere varene, men blev ved med at sælge dem?

:(

/Mikkel

Fra esbjerg
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej

 

 Nu er der efterhånden gået en del dage siden sidset pressemeddelelse , jeg har intet hørt fra mikkelsenmedia og de svarer stadig ikke på mine mails, er der nogen der har haft kontakt med dem eller er det endnu engang bare tomme løfter ??

 

mvh kim

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)