Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil lave en hjemmeside til mig billigt

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

parterapeuten:
hej hvem er det der har budt 45? haha den er god normal pris er mellem 5000-7500 som jeg har fået tilbud på fra mere end 5 virksomheder, jeg har allerede valgt en, men hvis nogle vil byde mindre end 7000 skriv gerne inden 5 min.

Lidt gavnlig læsning: karma - det har ikke så meget med din forespørgsel at gøre, og alligevel kom jeg til at tænke på det :o)

MVH

Thomas

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej Jonas...tak nu har jeg valgt en her fra amino, men skal nok huske dig i fremtiden.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Tygelsjö
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 85
Fra  Justworks ApS Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Din beskrivelse er så løst forfattet, at dem bag ved tilbuddet på de 45.000 nok har været det mest realistiske / professionelle bud. Jeg er overrasket over nogen overhovedet har turdet sætte en pris på deres bud - hvad findes bag virksomheds login og mulighed for kommunikation f.eks.?

At du mener normalprisen er 5-8000 kr. Er jo som at trække en pris ud hvor solen aldrig skinner. - Men held og lykke med projektet. Når det er færdigt kunne det være fedt at du smed et link herinde til feedback.

Er du drengerøv så tjek http://connery.dk ud | Leder du efter seriøs webudvikling så tjek http://justworks.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4213
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

No

parterapeuten:

hej hvem er det der har budt 45? haha den er god normal pris er mellem 5000-7500 som jeg har fået tilbud på fra mere end 5 virksomheder, jeg har allerede valgt en, men hvis nogle vil byde mindre end 7000 skriv gerne inden 5 min.

Håber du næste gang bliver behandlet lige så respektløs, når du næste gang faldbyder dine billige udenlandske arbejdere, aupair piger eller hvad du nu har gang i af værdiløse projekter.

Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow...

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser godt! Tillykke med det Big Smile

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

tak :)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg står i samme problemstilling som dig. Skal have lavet en billig hjemmeside. Har du fået din lavet og er du tilfreds med prisen og kvaliteten? Kan du evt. anbefale vedkommende som lavede din hjemmeside?

Du må gerne svare på peteryde@hotmail.com

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

her er linket siden er færdig har kostet under 10.000:)

www.faatilbud.dk

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)