Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har konceptet på plads - men vi mangler folk !

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Fra  .... Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Efter at have brugt 1½ år på at at finpudse vores idé/koncept, få kodet software samt at få ordnet alle de administrative ting er vi nu klar til at spinde guld :-)

Vi har dog indset at de 2 mand vi er i ejerkredsen pt, ikke er nok til at få flyttet konceptet op i et niveau hvor vi kan leve af det.

Derfor søger vi folk som vil investere i vores idé, og drive den sammen med os.

Mere konkret skal folk være villige til at købe 5% af projektet, og samtidig klø hårdt på.

Vi sælger ikke for at cashe ind, men for at få flere mand på holdet ! .. Derfor vil prisen også være yderst rimelig!

Vi søger folk som:

*Har minimum 10 timer de kan bruge ugentligt, ulønnet på projektet.

* Interesserer sig for fodbold/ sport / betting /poker

* Har en af følgende egenskaber

- Journalistisk baggrund

- Kan kode i .Aspx samt eventuelt SQL

- Er en ivrig sælger med et stort netværk

nb!

Vi har løbende sagt nej til passive investorer, og ønsker stadig ikke dette.

/Christian

Fra Hornum
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 3
Fra  BEATLAB!GROUP Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne være interesseret i projektet. Kan ikke sende en PB til dig - så kan jeg få noget mail på dig, så vi kan tage den et andet sted?? :-)

mvh

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig en PM.. Er muligvis interesseret :-)

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Fra  .... Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

PM sendt.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du søger nogle dygtige og kompetente mennesker, men jeg synes godt nok ik, at det virker særligt attraktivt ud fra det, som du oplyser her. Så jeg håber du kan bruge dette input, så du kan få de rette mennesker med ombord.

Som "partner" vil kan man købe sølle 5% af konceptet. Ud fra det skrevne, så kan 2 personer ik leve af det, hvilket vil sige, at 5% er en meget lille andel. På sigt kan I måske leve af det, men der er ingen garantier, og der skal lægges meget arbejde.

Ud over den lille ejerandel, så skal man lægge minimum 10 timer om ugen uden løn. Omregnet til en Netto medarbejder, så svarer det til en indkomst på over 5000 kr om mdr. Vel at mærke en person, som blot sidder ved kassen. Prøv at regne dette om i kompetente sælgere eller programmører. Du behøver ik vælge de aller bedste, men bare nogle mellemgode personer. Så snakker du hurtigt en indkomst svarende til 15-25.000 kr om måneden UDEN LØN.

Med andre ord så får man ik en særlig stor ejerandel, men man skal samtidig afsætte store ressourcer til projektet ulønnet. Det er ik særlig attraktivt, og så får du også partnere, som er der efter... 

Så måske I skulle overveje ejerfordelingen mm endnu engang, så kunne det sikkert blive attraktivt for nogle dygtige sælgere eller programmører ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra skype: thomasdalby
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med  "trend" jeg har før haft søgt investorer til mine projekter, og for at få de dygtige folk, så skal der også afleveres en bid af kagen, 5% er ingenting, jeg ved I nok føler jeres koncept er guld. men faktum er at afkastet er for littlet, så er det jo kun potientiel værdi. men den potientielle værdi afspejlers jo af ledelsen.

så den rette person men den kapasitet I leder efter, har nok sprunget over jeres 5% uden at ulejlige sig med at skrive en besked.. 

jeg vill nok sætte halvdelen på spil til den eller de rette personer, som kan bringe værdi til jeres koncept. man kunne jo lave en betinelse på nogle opnåede resultater som så udløste andelene

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Fra  .... Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas og Trend,

tak for jeres input, som uden tvivl er spot on.

50% vil vi aldrig gå med til, men de folk vi er i dialog med pt. har vi forelagt en model der hedder 5-10%, dog plus en attraktiv overskudsdeling samt option på køb af flere procenter.

Vi er dog stadig på udkig efter folk, så hvis andre skulle have interesse - så kontakt mig !

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder interessant. Du må gerne sende mig en PM.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Winther1:

Hej Thomas og Trend,

tak for jeres input, som uden tvivl er spot on.

50% vil vi aldrig gå med til, men de folk vi er i dialog med pt. har vi forelagt en model der hedder 5-10%, dog plus en attraktiv overskudsdeling samt option på køb af flere procenter.

Vi er dog stadig på udkig efter folk, så hvis andre skulle have interesse - så kontakt mig !

nå så er jeg med , det er flere i søger vis man giver 10% til 15 man samarbejder med i starten kaster i også nogle penge ud i puljen , men vis kun en person og skal knokle der ud ad for 10% lyder det ikke som en perfekt aftale , du må også skyde noget mere i projektet , for der er ingen garanti det lykkes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Fra  .... Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

det er korrekt - vi ønsker at udvide med 4-5 mand, som alle skal bidrage til projektet.

Og ja, på sigt tror jeg det bliver en god forretning.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)