Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler penge fra netbetaling, hvem har ansvar for cashflow?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget frustreret over at der skal gå en måned fra at køber betaler til at jeg modtager pengene. 

Jeg fik et salg gennem siden fra en bekendt for en del tid siden. Han har fået trukket penge ud af sin konto. Jeg har tjekket datoen for hvornår den burde være inde på min konto, men pengene kom aldrig. 

Hvad er der at gøre? Han har jo fået trøjen for længst og han har betalt, jeg har bare ikke modtaget noget. QuickPay skriver at de ikke er ansvarlige for cashflowet, men hvem er så???

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Sadeq Alwan:
QuickPay skriver at de ikke er ansvarlige for cashflowet, men hvem er så???

Quickpay har ret. De sørger bare for noget udstyr, så betalingen kan gennemføres. Det er det selskab du har din indløsningsaftale hos, der er ansvarlig. Og med mere end 2 dages ventetid gætter jeg på at du bruger Teller / Nets?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 29. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Sadeq Alwan:

Jeg er meget frustreret over at der skal gå en måned fra at køber betaler til at jeg modtager pengene. 

Jeg fik et salg gennem siden fra en bekendt for en del tid siden. Han har fået trukket penge ud af sin konto. Jeg har tjekket datoen for hvornår den burde være inde på min konto, men pengene kom aldrig. 

Hvad er der at gøre? Han har jo fået trøjen for længst og han har betalt, jeg har bare ikke modtaget noget. QuickPay skriver at de ikke er ansvarlige for cashflowet, men hvem er så???

Hej Sadeq

Det er dem du har din indløsningsaftale med, nok nets.eu

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Sadeq,

Jeg har ændret din overskrift, så du ikke kommer til at hænge nogen uskyldige ud :-)

De bedste hilsner
/Brian 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Hej Sadeq,

Jeg har ændret din overskrift, så du ikke kommer til at hænge nogen uskyldige ud :-)

De bedste hilsner
/Brian 

Navnet står også i indlægget næsten nederst ;)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Som de andre skriver, så er det din indløser som du skal kontakte. Højst sandsynlig Nets.

Hvilket kort bruge din kunde til at handle med ??

Visa/Dankort
Visa
Mastercard
Visa Electron


Mvh.
Danny 

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Jeg har ændret din overskrift, så du ikke kommer til at hænge nogen uskyldige ud :-)

Jeg havde slet ikke tænkt over det! Jeg var slet ikke ude på at hænge nogen ud :-)

Mht. hvilket kort han brugte, så brugte han Visa Electron. 

Bliver det en irriterende sag eller skal jeg blot dokumentere at jeg ikke har modtaget nogle penge? 

Fra København
Tilmeldt 29. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Sadeq Alwan:

Brian Reinhold Jensen:

Jeg har ændret din overskrift, så du ikke kommer til at hænge nogen uskyldige ud :-)

Jeg havde slet ikke tænkt over det! Jeg var slet ikke ude på at hænge nogen ud :-)

Mht. hvilket kort han brugte, så brugte han Visa Electron. 

Bliver det en irriterende sag eller skal jeg blot dokumentere at jeg ikke har modtaget nogle penge? 

Det er slet ikke sikkert at du har krav på at have modtaget dem endnu, alt efter din indløsningsaftale. Tjek din kontrakt og se hvor mange arbejdsdag du har før du skal modtage pengene fra et visa elektron kort.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Sadeq Alwan:
Bliver det en irriterende sag eller skal jeg blot dokumentere at jeg ikke har modtaget nogle penge? 

Du skal bare starte med at ringe til dem, og spørge hvad status er. Du skal bruge dit forretningsnummer, dato/tidspunkt for køb og beløb, så får du en god forklaring.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 72
Fra  Ayrot Designs Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Sadeq Alwan:

Jeg havde slet ikke tænkt over det! Jeg var slet ikke ude på at hænge nogen ud :-)

Mht. hvilket kort han brugte, så brugte han Visa Electron. 

Bliver det en irriterende sag eller skal jeg blot dokumentere at jeg ikke har modtaget nogle penge?

Hej Sadeq

Der går normalt 30 dage før du modtager pengene fra betalinger betalt med Visa Electron eller Mastercard.

Med venlig hilsen

Abdalla Al-ayrot 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)