Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En varm anbefaling af smartclipper.dk vedr. vectorgrafik og lign.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Amino'er

En stor og varm anbefaling af smartclipper.dk.

Jeg kommer fra Xpress Tryk ApS og vi er et tekstil trykkeri / reklamegavefirma.

I vores daglige arbejde har vi tit brug for at få filer vectoriseret og outlinet.

Jeg faldt over smartclipper.dk her på Amino og besluttede mig for at prøve dem.

Vores kontaktperson Frederik er super serviceminded og svarer på alle tider af døgnet - også kl. 3.00.

Han helmer ikke før opgaverne er finpudset ned til mindste detalje, og ydermere med meget hurtige leveringstider, sjældent over 24 timer.

Vi flytter alle vores grafiske opgaver væk fra tidligere samarbejdspartnere og over til smartclipper.dk, og jeg vil varmt anbefale andre bruge dem (de kan meget mere end det vi bruger dem til).

P.S. Jeg er hverken blevet bedt om at skrive dette af dem eller på anden måde opfordret til det, jeg vil blot gerne dele en super god oplevelse med jer andre og håbe i også kan få ligeså stor gavn af smartclipper.dk og Amino som vi allerede har fået.

Hav en skøn dag

Brian / Xpress

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Tak, for den fine anmeldes og er glad for at i er tilfredse med servicen.

Omvendt vil jeg gerne sige tak for jeres åbenhed og forståelse for at logoerne skulle sendes frem og tilbage et par gange for at finde frem til det perfekte resultat - det lykkedes :)

Nu synes jeg selv jeg er ret godt kørende med skæve arbejdstider (har jo den her tidsforskel jeg hele tiden arbejder imod), men har vist fundet en overmand har endnu ikke mødt en kunde der er online hver nat og aktiv igen om morgen - alle ugens syv dage! Jeg sover trodsalt nogengange fra 21 - 01 for at kunne kører tempoet med arbejderstider hver nat..

Men ser frem til et godt samarbejde :)

Rigtig god lørdag.

Hilsner

Frederik

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian, er smartclipping stadig aktiv?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)