Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projekt håndterings værktøj - cloud/online service?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer! :o)

Jeg søger et værktøj til at håndtere forskellige relativt ukomplicerede projekter.

Kravene er, det skal være online/cloud løsning, det skal kunne dele specifikke dele med specifikke freelancere. Det skal være enkelt og lige-til.

Løsningen skal blot kunne håndtere f.eks. flowchart, to-do lister, kommentarer og lignende lav-praktiske emner.

Jeg har browset Google, men markedet er fuldstændig uigennemskueligt, så nu prøver jeg her! :o)

Vi ses!

// Thomas

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Har du tjekket Podio? Jeg tror dog ikke at du kan lave flowhcharts der.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg har selv været en stak værktøjer igennem (også Podio) for at finde det rigtige til os. Vi er landet på Teamwork (http://teamworkpm.net), som møder alle vores krav. Det kunne være pænere at se på, men er relativt brugervenligt. Vi er kun blevet positivt overraskede siden. Især muligheden for at tilføje folk på specifikke projekter med specifikke rettigheder er noget de får løst rigtig godt.

Jeg håber at det hjælper dig. 

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey! :o)

Tak for buddene!

Jeg har kigget lidt på:

Asana - USD $100/md. For dyrt, og ingen fildelings mulighed

Meeho - DKK 245,-/md. For dyrt, ingen fildelings mulighed

Podio - For kompliceret. Vi skal spare tid, ikke bruge tid på administrationen. :o)

Måske er jeg bare ekstremt kræsen..(?)

Vi skal bare kunne dele flowcharts og følge op på opgaver, og inddele dette i forskellige projekter.

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Skywalkerdk. 

Jeg var selv i samme situation som dig og brugte rigtig længe på at finde en god løsning. 

Fandt dog aldrig den perfekte løsning, da jeg har en blackberry... Dog fandt jeg en online service, Trello.com som jeg endte med at vælge at bruge.

Jeg synes designet er fedt og meget enkelt, men har en lang række fede features! 
 

Mvh Nikolaj 

Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! :o)

Det er jo et genialt lille tool..! - Tror fint det kan bruges.. :o)

Hvis nogen har et tool der kan håndtere flowcharts og fildeling uden at det bliver mega-kompliceret, er jeg stadig interesseret! :o)

Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Blot lige for at runde tråden af:

Vi har opsat Trello nu, og det virker fantastisk.

Vi har omgået den grafiske del hvor vi godt kunne tænke os at tegne flowcharts online, med at uploade filer. Dvs. vi uploader flowcharts og grafiske mockups som typisk JPEG/PDF filer, og disse kan så frit trækkes af vores freelancere.

Tak for alle indsparkene! :o)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)