Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksklusiv glasflaske ønskes

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 8. Jul 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 03:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er lige i øjeblikket ved finde ud af, hvor jeg kan få designet nogle eksklusive glasflasker, som kan rumme 50 ml. 100 ml. 150 ml.

Hvis der nogle derud, som har nogle forslag til, hvor jeg kan få lavet disse eksklusive glasflasker, så skrive endelig.

Med Venlig hilsen

Joafi  

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 03:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad ligger der i 'eksklusiv'?

Tilmeldt 8. Jul 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er nemlig igang med at udarbejde et produkt, som skal bruges af kvinder, der bevidst om dem selv angående personligt pleje.

Denne eksklusiv glasflaske skal være med til signalerer kvalitet, som produktet også er.

Det der ligger i eksklusiv er, at alene flasken, skal være synonym for kvaliteten af min vare og være med til brande mit produkt, så når man ser flasken,

skal kunderne genkende brandet.

På forhånd tak

   

Fra Fakse
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad forventer du at skulle bruge i antal og hvad må de koste ?

Mvh

Bo

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage en snak med Grathwol de kan få det meste fra de europæiske producenter. De er sjældent de billigste men de er ret gode og så kan du helt sikkert forhandle med dem ;-)

Tilmeldt 8. Jul 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom
Tak, for henvisning

Tilmeldt 8. Jul 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Til at starte med er jeg interesseret i 200 stk. Prisen har jeg ikke fastlagt mig i nu, men kom gerne med nogle tilbud.

Fra Fakse
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Joafi:
 Jeg er lige i øjeblikket ved finde ud af, hvor jeg kan få designet nogle eksklusive glasflasker, som kan rumme 50 ml. 100 ml. 150 ml.

Hvis der nogle derud, som har nogle forslag til, hvor jeg kan få lavet disse eksklusive glasflasker, så skrive endelig.

Til at starte med er jeg interesseret i 200 stk. Prisen har jeg ikke fastlagt mig i nu, men kom gerne med nogle tilbud.

Hej igen,

Det var nu ikke for at jeg ville tilbyde dig flasker og Jeg er lidt ked af hvis jeg skal være den som "bærer festen ud" men jeg tror du får temmelig (meget meget) svært ved at få fremstillet dit eget design ved 200 stk. af hver størrelse.

Jeg har (for 5 år siden) selv prøvet at få fremstillet flasker i Kina og der gad de overhovedet ikke snakke om produktion med mindre at jeg bestilte 75.000 stk, betalte for formarbejdet og forudbetalte hele molevitten, hvis jeg derimod kunne bruge et eksisterende design så var de nemmere at snakke med, så skulle jeg "kun" købe 10.000 stk., efter flere ugers skriven frem og tilbage endte vi på 4.000 stk i samme farve og (eksisterende) design imod at jeg betalte for 5.000stk og kunne vente 2mdr. på at de skulle køre den serie igen. 

Håber at du finder en løsning

Bo

Tilmeldt 8. Jul 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, jeg tror allegevel på ideen. Det er fedt, at du deler dine erfaringer ud. Endnu engang tak. Jeg tror på, at jeg kan finde noget i Mellemøsten, hvis det er, måske finder jeg en leverandør, som lever op til mine forventninger og måske ikke, men det vigtigste er, at jeg gør et forsøg. Jeg så nemlig engang noget i Egypten, som var meget interessant for mit koncept. Jeg vil måske starte med, at lave en demo her hjemme, hvorefter i udlandet.

Tak, for dine gulkorn

Med venlig hilsen
Joafi

Fra Fakse
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Joafi:
det vigtigste er, at jeg gør et forsøg. Jeg så nemlig engang noget i Egypten.

Jeg er fuldstændig enig i at det vigtigste er at forsøge og Egypten er måske ikke så tosset endda, jeg har selv fået små "flakon"agtige flasker derfra som var fantastisk smukke.

Desværre viste det sig bare at det var stort set umuligt at få dem hjem i større mængder, så lad dette være et velment råd til dig : Sørg for at vælge en leverandør som udviser seriøsitet og som har været på banen i et godt stykke tid, dermed sikrer du dig også at leverandøren "forstår" hvad du siger, vil være istand til at råde og vejlede dig mht. design og sidst men ikke mindst har fuldstændig styr på sine priser, gå ALDRIG efter den laveste pris som eneste parameter.

Mvh

Bo

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)