Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp min hjemmeside igang

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra rødding
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa søde tøser.. 

Jeg har en hjemmeside der hedder www.vildmedbryllup.dk og jeg har haft den kørende i ca 5 mdr. 

Det begyndte godt og jeg har ca 400 besøgende hver dag. Men folk logger kun ind for at bruge værktøjerne, jeg vil gerne have gang i forummet også.. Kunne det være helt svært at få nogle herinde til at hjælpe mig lidt og måske skrive eller oprette indlæg eller 2 om ugen? Bare lige til det er godt igang.. Det må være om alt. Bryllupsmode - sko - makeup - gallatøj - mænd - kvinder - kærlighed - forhold - livsstil - og meget andet - prøv at kigge på siden og fortæl mig om der er noget som kunne mangle for at få opmærksomheden rettet på forummet ?? 

Håber på at høre fra jer 

Venligst Charlotte

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

måske du skulle lave en facebook side, og få gang i debatten dérinde istedet? il a starte med ihvertfald?
eg syntes din hjemmeside er lidt rodet. Først troede jeg egentlig, de var en hjemmeside fyldt med reklamer, men det er jo egentlig en fin hjemmeside med mange gode ting. Måske skulle du gøre din forside mere enkel, så folk hurtigere kan danne sig et overblik over, at der rent faktisk også er et forum derinde, go det ikke bare er fyld :-) Undskyld mine stavefejl, jeg skal trykke lidt hård på tasterne :-) 

Fra rødding
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa, 

jeg glemte selvfølgelig at skrive jeg har en facebook side, med 700 fans. og de er også gode til at svare og skrive på facebooken. men jeg vil jo helst have dem over på sitet.. 

Men tak for responsen, det vil jeg prøve at kigge lidt på og få min partner til at rode lidt med =) 

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Cityprinsesserne Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Tjener du penge på din hjemmeside? Og på hvad? Bare nysgerrig.

www. cityprinsesserne.dk som er der hvor jeg hører til, er ude og prøve events af, også polterabend ting, kan se du kun har en ting lige der.

www.cityprinsesserne.dk er rimelig ny, vi er først gået sådan rigtigt i luften i august, og skal finde en måde hvor på vi også kan få indtægt tænkt ind. For jeg tror ikke reklamerne alene kan gøre det.

jeg leder lidt efter samarbejds partnere, og vi har tænkt på at bryllupper på sigt skulle være en del. Men vi skal nok ikke selv ligge og rode med det, da vi mest selv er dem, som er ude og prøve ting, laver events selv, og skriver om kvindeliv. Men noget med at linke til hinanden, og måske finde på sjove ting sammen.

Det med at det er svært at få folk til at deltage, kender jeg godt. Men når jeg selv tænker over det, så skriver jeg egentlig heller ikke selv så meget på andre sider.

Hvad tænker du, at deres respons skulle kunne give siden, foruden selvfølgelig liv? Ville du gerne have at de fortalte om de værktøjer som de bruger fra din side?

Du kan jo lige kigge forbi cityprinsesserne, og se om du kunne få en ide. vi findes også her www.facebook.com/cityprinsesserne

 

Hilsen Maybritt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)