Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det blive en Forretning?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det du sælger er en "løsning" altså at gøre det bekvemt for folk at købe det hele samlet, tror jeg noget af det vigtigste er at du sammensætter de helt rigtige pakker, så det virkelig bliver et one-stop-shopping.

Hvis man alligevel skal I byen en gang eller to efter man har handlet med dig, tror jeg en del af ideen går af, så du skal have helt styr på alle detaljerne (I 4 klasse for man forming og skal have farveblyanter, i 6 klasse skal man have geografi og have en passe osv osv)

Hvis du gør det, og til en fornuftig pris, samt muligheden for at supplere op så tror jeg da godt det kan lade sig gøre.

 

 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne man ikke være fræk at snakke med div. gymnasier og efteruddannelser og få lov til at smide en reklame op på deres intranet.

Så får man da fat i de lidt ældre også:)

Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens.

Mange gange tak for de forsat dejlige input.Big SmileYes

Jeg vil helt sikkert sende dig en mail for materialet Joachim Harris På forhånd tak Smile

Min tanke har fra start, været at lave en webshop for uddannelsesystemet, og dermed alle klasse / Uddannelsestrin. Med tanken omkring valgfri materiale / Pakkeløsninger. Folk har som i siger Marianne H & DNsmart forskellige behov alt efter hvor de er henne i systemet, derfor vil jeg stræbe efter at få deres behov dækket. I forhold til berøring af materialet med kvalitet, tror jeg det er en tillidssag og en garanti fra min side som leverandør, da man heller ikke har nogen anelse som forbruger, om det tøj man køber på nettet passer eller er anderles når man ser det på sig. Derfor vil jeg selvfølgelig gøre alt for at holde kvalitet og pris sammen, så den kvalitetsbevidste kan tilvælge en bedre kuglepen / blyant, og din søn, eksempelvis skal have så mange som muligt for 10kr. Smile.  Da jeg som leverandør vil miste de kunder, som har oplevet dårlig kvalitet og service.( Har dog ikke haft tanken med abonnement, så mange tak for den Jesper Nerløe) I forhold til guides, tænker jeg på alle de pogrammer, og relavante systemer som man ikke får information omkring på eksempelvis en HF. ( Dette kan være en mini gramatik guide til engelsk fag / en PDF med de mest brugte formelsamlinger på C niveau mm.) Jeg har også tænkt på, som i nævnerBecker & Lasse Bartholin at leje forskelligt materiale ud såsom lommeregnere og bøger. ( Dette vil henvende sig til Gym C ´+ ) da man efter C niveau, ikke kan låne bøger / lommeregnere mere. kursister skal da bruge mange penge på bøger, og det vil derfor være en god service at kunne leje disse ud.I forhold til markedsføring, optimering, og ikke mindst kreativitet.

Men der er helt sikkert en masse, jeg skal have tænkt igennem som i siger Tom Jensen,Charlotte Fernstrøm & Nikolaj GilstrømI forhold til markedsføring, optimering, og ikke mindst kreativitet.

På forhånd tak.

Glæder mig til at høre flere input fra folk.

Mvh. Troels 

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt og du skriver bare:) Jeg finder det frem til dig!

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej troels.

Jeg er den heldige ejer af studiegear.dk og inden du køber for meget hjem vil jeg lige sige at jeg har prøver din ide og det gav ikke det bedste afkast. Havde 7500 flyers 800 plakater + en uges ferie en liste over alle gymnasier og uddannelses steder. Og det gav ikke det største afkast. Jeg vil gerne være din Leverandør og give dig rigtigt gode priser . Hvis du laver pakke løsninger jeg sælger enkeltstyks ting .

Nogle spørgsmål så skriver du bare mvh Mike Drøhse Jensen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)