Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undersøgelse: Hvilken teltstørrelse til festival?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er ved at undersøge markedet for teltsalg til festivalgæster fra min webshop på festivaltips.dk - håber i vil hjælpe mig - på forhånd tak Big Smile

Hvilken størrelse telt foretrækker du til en festival?

  • 2 personer (27,3%)
  • 3 personer (54,5%)
  • 4 personer (9,1%)
  • 5 personer (9,1%)
  • Totalt antal stemmer: 11

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Ringsted
Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Davidsens Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har svaret i afstemninge, men folk må da lige høre det: 2! :D
Kan være du kommer op og får lidt flere svar nu

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lisbeth Davidsen:

Har svaret i afstemninge, men folk må da lige høre det: 2! :D
Kan være du kommer op og får lidt flere svar nu

super,nu kan i snart feste, nu er der kun en lille måned til Ringsted Festival Smile

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Give
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 45
Fra  Webtimisten Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Typisk sover man vel kun to i et telt, men da det er rart at have lidt ekstra plads på hver side til tasker mv., så valgte jeg 3 personer.

Fra Ringsted
Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Davidsens Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fitness Udstyr:
super,nu kan i snart feste, nu er der kun en lille måned til Ringsted Festival Smile

Uha ja, fantastisk bliver det.. synd de ikke har fået noget bedre musik..

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil sælge telte tror jeg det er en god ide at kontakte festivallerne direkte. Er selv en ivrig festivals gæst og er lige kommet hjem fra roskilde, de seneste 10 år har der været en stor tilgang af de såkalte Hotelte, Get A Tent osv. Her køber gæsterne et allerede opslået telt så man slipper for bøvlet med selv at slå det op. Tror denne udvikling fortsætter - bare en tanke. Det er måske også lidt sjovere at sælge 1000 telte ad gangen istedet for et.

Men tilbage til spørgsmålet, generelt tror jeg man køber et telt hvor der er en plads mere end nødvendigt. Denne plads bruges til tasker, drikkevarer og diverse :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

get-staked.com:

Hvis du vil sælge telte tror jeg det er en god ide at kontakte festivallerne direkte. Er selv en ivrig festivals gæst og er lige kommet hjem fra roskilde, de seneste 10 år har der været en stor tilgang af de såkalte Hotelte, Get A Tent osv. Her køber gæsterne et allerede opslået telt så man slipper for bøvlet med selv at slå det op. Tror denne udvikling fortsætter - bare en tanke. Det er måske også lidt sjovere at sælge 1000 telte ad gangen istedet for et.

Men tilbage til spørgsmålet, generelt tror jeg man køber et telt hvor der er en plads mere end nødvendigt. Denne plads bruges til tasker, drikkevarer og diverse :)

ja det kunne være sjovt at sælge 1000 telte, men tror de har nogle allerede gode aftaler som vil blive svære at erstatte :)

jeg ved spejdersport samarbejder omkring at man kan hente sit telt på festivalen, hvor der også er mulighed for at købe 3 forskellige teltpakker, hvor pakke 1 består af 3 personers iglotelt + sovepose og liggeunderlag, men her tænker jeg at teltet ikke er det bedste da prisen er 499 for alt dette!!

så vil jeg hellere sigte på at finde et godt telt der kan modstå vind og vejr samt er brugbart og praktisk da festivalen kan stå eller falde med valget af teltet hvis man får købt for billigt og det vælter ned.

men kunne være man kunne lave lignende aftaler og skabe lidt konkurrence mod spejdersport i en bod overfor med andre tilbud :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)