Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgivning/partner søges til min første virksomhed/hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, dette er vidst mit første indlæg herinde, og jeg vil bare springe lige til sagen;
Jeg er 18 år, går på 2. år på handelsskolen i Nyborg, og bor i Odense.

Jeg søger hjælp til at starte en virksomhed op, jeg har en idé til en hjemmeside der er vildt spændende, og jeg kunne godt tænke mig at vide hvad mine første skridt bør være, af en som har erfaring med den slags. Hvis du er fra Odense eller i nærheden ville jeg også værdsætte at have en partner til projektet, såfremt vi klikker. 

Jeg er godt klar over at beskrivelsen her er meget uklar, men jeg er ret bange for at min idé måske bliver stjålet eller lignende, og personlig rådgivning er helt klart vejen frem herfra, så send mig en besked hvis du har lyst til at hjælpe mig ud, så kan vi tage den over skype!

Mvh. Nikolaj Andersen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Når du bor i Odense - så kender du sikkert også Forskerparken. I Forskerparken ligger Væksthus Syddanmark. Dem kan du tage kontakt til og forklare din situation. Så kan de hjælpe dig med at finde de rigtige steder/hoveder. 

En anden ting er - 2. år på Handelsskolen - går du der nu eller først til næste skoleår - altså efter sommerferien. I må have Young Enterprise tilknyttet  på skolen? Der er i så fald nogle vejledere tilknyttet skolen, som kan hjælpe dig.

God vind

//Jesper Møller 

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for svaret Jesper, det vil jeg forsøge.
-Og jo, jeg starter på 2. år og der skal vi eventuelt arbejde med Young Enterprise, jeg er bare ivrig med at komme i gang med det samme!
Tak igen,

Nikolaj Andersen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

nikosyv:
og der skal vi eventuelt arbejde med Young Enterprise,

Nikolaj, hvorfor bruger du ordet "eventuelt"??? Big Smile Hvis du har muligheden for at være med i YE, så GØR det!!! Jeg er selv tidligere amtsmester i Young Enterprise og blev nummer 4 til DM dengang.

Du lærer virkelig noget af at være med - så endelig hop på vognen, hvis du har mulighed for det!Big Smile

Men kan godt forstå din frustration - mit største problem er også min tålmodighed - tingene skal ske NU! Big Smile

Men kommer du med til EY, så giv mig et præg. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at være mentor for en YE-virksomhed igen, såfremt jeg selvfølgelig kan være til hjælp.  Smile

//Jesper Møller

Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej niko jeg er selv fra odense, vi kan tage en nærmere snak over skype, skriv til mig eller tilføj mig på skype

wedderkopp191095

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

nikosyv:
Jeg søger hjælp til at starte en virksomhed op

God idé! Bare spring ud i det. Jeg ønsker dig held og lykke, og håber du får dine drømme før ud i livet :) 

Mvh Simon Andersen

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder super Jesper, og tak for rådgivningen, jeg har godt nok allerede  et projekt klar til Young Enterprise, men det er ærligt talt langt fra så banebrydende som det her, og langt mindre interessant. Jeg tager lige fat i min lærer når skoleåret starter og hører ham ad hvornår og hvordan Young Enterprise bliver til i år.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)