Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jubii ny hjemmeside - Hvad syntes i?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Paulsen:
men det er hvad det med skandiaweb.. Et sminket lig :(

Gud hvor har du ret! Bliver sgu så hidsig hver gang jeg ser deres bras og deres sk*** link på kundernes hjemmesider. Deres force er uden tvivl et aggressivt  og effektivt sælgerkorps, og ikke ret meget andet.

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du glemmer deres enormt høje priser og lange binding! ;-)

Læs min blog og få gode tips: http://www.willemoesgrafisk.dk/blog

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt, at du ikke har spurgt om det her, men nu skriver jeg det alligevel. :D

Sørg for at få skrevet en masse god tekst til jeres produkter så Google lettere kan finde jeres hjemmeside.

Desuden ret teksten til som allerede blev nævnt i et andet indlæg. (og korrektur)

F.eks. under punktet Gitter/Safe-rollers skriver I:


"Vi levere og installere alle former for gitter og jalousier til butikker og andet erhverv." Der mangler lige et par nutids r'er. Det skal rettes til "Vi leverer og installerer alle former for gitre og jalousier til butikker og andet erhverv."
Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 15
Fra  Marine Conservation Philippines Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeres nye hjemmeside ser bestemt pænere ud end jeres gamle, men der er et stykke vej før I er helt i mål. Der er allerede kommet mange gode råd i tråden, men jeg vil alligevel give en +1 til én ting.

De (rigtig mange) stavefejl på forsiden er voldsomt skæmmende. Alene pga. dem ville jeg fravælge jeres selskab, hvis jeg var potentiel kunde. Det haster(!) at få rettet dem. Iøvrigt, når det nu er et citat, så ville det se fint ud hvis det var i kursiv. På engelsk lyder citatet " (...) and the people who consider price only are this man's lawful prey"  Lawful prey bør nok være "legitime bytte" på dansk.

I fht. hastigheden på siden er der rigtig meget at hente! Jeres grafikfiler er enormt store. De fleste er over hundrede Kb! Med Photoshop kan I save-to-web og skære omkring 75% overflødigt fedt væk, uden man kan se nogen synlig forskel. Det vil give et vigtigt boost i fht. SEO.   I har også en stor ukomprimeret java-fil, som kunne barberes.  Begge dele burde skandiaweb gøre øjeblikkeligt og uden beregning. Hvis I har problemer med dem, så er der nok mange herinde som kan klare det på tyve minutter for en god flaske rødvin =)

Vh Søren


Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Super tak.

 

Jeg vil bede skandia om at sørge for billede strørrelserne og at menuen dropper den gennemsigtigheden.

Stavfejlene. Jeg vil se om jeg ikke kan få det hele læset igennem. Men som sagt. Meget af det bliver skiftet ud med nyt.

Det er kun selve designet, som er ved er være på plads. Selv om der, er nogle små rettelser i forhold til gallerierne:)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er føst omkring ved en 2 tiden, at det er 24 timers siden, at hjemmesiden blev skiftet over fra danaweb til skandia

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Som de andre er inde på er der en masse fejl, men som udgangspunkt synes jeg også at der er nogle mangler.

For mig at se er det en virksomhed som tjener penge på andre folks sikkerhed. Derfor kunne jeg personlig godt tænke mig at blive mødt af jeres garvede sikkerhedsekspert på forsiden, samt nogle ikoner som fremmer troværdigheden. Det kunne være en lås eller lign.

Derudover så synes jeg ikke at toppen er tilstrækkeligt struktureret. Brug gerne de samme fonte og hold det i de samme højder.

Ud over det skal du få klaret alle de småfejl som er rundt omkring og de SEO-mæssige fejl.

Jeg håber at det kunne hjælpe en smule :-)

God morgen

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes teksten godt kunne være lige så bred på forsiden som de 3 billeder til sammen. De rette linjer er "lette" for hjernen at læse.
- Desuden betyder det nok at det hele kan være der uden man skal scrool

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt med hvorfor man skriver at man har haft konkurs i firmaet, det er normalt ikke et godt tegn?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke vores firma som er gået konkurs. Men det som vi har købt:)

 

Lang historie.:) Findes et sted herinde

 

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)