Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjene penge på affiliates.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 05:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Har lige opdaget affiliates og vil gerne tjene lidt penge på min hjemmeside. Men da det er første gang jeg prøver sådan noget, er jeg rimelig blank, på hvad jeg skal betale af det indtjente til staten, således at jeg kan få udbetalt pengene til min bank med rent mel i posen.

Er kun 18, er ikke cvr registreret og har aldrig været det. Ved som sagt intet om det.

Lad os nu gå ud fra at jeg tjener 1500 kroner, hvordan skal jeg så gøre??

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 05:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du opretter en særskilt konto til det og så overføre 50% til dig selv. Når du så skal udfylde din selvangivelse så skriver du det på om B indkomst. Så har du de resterende 50% tilbage som du kan betale skaf af. 

Du skal så huske at hvis du tjener over 50.000kr på et år skal du ha et CVR nummer og betale moms. Men det er en helt anden sag.

Mvh.

Jesper

Tilmeldt 13. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 06:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld hvad mener du med en særskilt konto? altså at jeg laver en konto beregnet til det?

Og har jeg forstået det rigtigt, hvis jeg så bare skal ligge 50% til side, så burde jeg være dækket ind?

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det behøver du ikke. Men det er for, at du ikke kommer til at bruge de penge, som du skla betale skat af.

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 77
Fra  atriumWeb ApS Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gøre som Jesper siger i dit tilfælde.

Ring til din bank og opret en ny konto. Den kontor bruger du til at få dine udbetalinger ind på og der fra flytter du 50% til din privat konto.

PÅ den måde er du helt sikker på, at du kan betale din skat når året er omme.

- Martin

atriumWeb ApS - Webbureau Århus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)