Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får vi fat i et godt salgsteam på provision?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 12. Jul 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Min kompagnon og jeg har udviklet et stykke software der henvender sig til detailhandel og koster månedligt 299 kr. og er selvfølgelig uden binding.
Det er muligt at tilmelde sig vores software og prøve det gratis i 1 mdr. uden igen uden binding.

Vores salgsstrategi er at besøge samtlige butikker i DK og vise dem systemet. Vi er desværre ikke de store sælgere og kan ikke selv nå alle butikker indenfor en overskuelig fremtid :)

Derfor tænker vi at finde et super stærkt salgsteam, men da vi ikke har stor likviditet, håber vi det er muligt at finde provisions lønnede sælgere der får x-antal kr. for at få butikkerne til at tilmelde sig gratis prøveperiode og x-antal kr. hvis butikken vælger at fortsætte og dermed betale den månedlige ydelse. Tror I dette er muligt? Og i så fald hvad skulle provisionen ligge på når de tilmelder sig gratis og fortsætter?

Har I nogen anelese om hvor vi kan søge efter sælgere?

Sidst men ikke mindst, har I nogle alternative forslag til hvordan vi kan få solgt vores helt fantastiske software?

Venlig hilsen
Søren og Anders

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis i skal finde en der kan gøre det, så kræver det nok, at i giver eks. 1500-3000 Per salg.

Hvis man ser på jeres pris og det er uden binding, så er det spørgsmålet om det kan blive en god forretning for nogen af jer eller om i skal satse på fagblade indenfor eks. detail
Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det "nemmeste" er at få nogle kontakter online, gennem fagblade osv... Bliver dyrt, hvis fx kun 1 af 10 kommer til at bruge den betalte version, når i har givet provision for alle 10,...

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 64
Fra  MegaMerchandise.dk Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren & Anders - det lyder interessant, og jeg vil gerne vide lidt mere om produktet inden jeg kan vurdere, hvorvidt jeg vil kunne løse opgaven for jer.

Har I en hjemmeside eller et sted, hvor jeg kan læse omkring jeres produkt?

Du/I er også velkomne til at sende mig en mail på hbj@tmpartner.dk eller give et kald på 26 80 33 86

Mvh.

Henrik

Henrik "Heinz" Jacobsen - www.MegaMerchandise.dk Skandinaviens #1 indenfor merchandise til sport, musik & film.

Tilmeldt 12. Jul 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt korrekt - det er lidt et sats. Vi tror dog at hvis butikken fortsætter efter en måned og betaler for vores software, så er vi ret sikre på vi har dem som kunde i lang tid.

Vi havde forestillet os at sælgeren fik 500 kr. for en tilmelding og 1000 kr. for hvis butikken fortsætte efter en måned. Er det helt hen i vejret?

Ok, måske fagblade kunne være en fin ide, men vores personlige holdning er dog at vi tror at vi skal møde butikkerne face to face for at sælge. Det er ikke nok, blot at have nogle annoncer etc. Kan I følger os?

Tilmeldt 12. Jul 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Vi tales ved på mail.:)

Fra Århus
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Nextlevelmedia.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag, 

Ellers skal i kontakte JO-Marketing

http://www.jo-marketing.dk/kontakt

Simon, Kasper og Søren er yderst professionelle og de kan helt sikkert lave en god deal med dig.

Hils endelig fra mig :)

Mvh
Morten B. Frederiksen
Danish Promoters 

Nextlevelmedia er dit full-service wordpress webbureau - Personlig og professionelt

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Efter at have læst en del ren provision indlæg her på amino, så vil jeg sige at hvis i finder nogen der siger ja til det så opret straks en uopsiglig kontrakt med dem :)

Hvis nogen er i tvivl så var det ironisk, men ville være en god deal for jer set på at det billigt
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Dobbelt indlæg ved en fejl
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger samme metode og sælgere :) Jeg har endda tilbudt 1500,- pr aftale og ingen har haft interesse :) Så jeg er gået videre med at prøve deals site ;)

Så arbejder jeg til halvpris, men bliver markedsført godt og grundigt

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)