Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WIFI på dåse?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hahaha det er så meget taget fra Two and A half men, men fed idé :D

Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Hansen (pmate.dk):

Hvor kan det købes?
jeg syntes det lyder mega smart. Og velegnet til os med et ældre hus som ikke lige laver nyt el for at få IHC eller trådløse kontakter.

Og så lige en app til tablet, eller et kontrolpanel som kan styre det hele........ og så lige en opkobling med Danfoss thermostaterne (de trådløse) så varmen også kan styres

Det var ikke så high-tech med kobling til Danfoss og andet.

Hele ideen var 'bare' at man købte en stikdåse med WIFI http://www.av-cables.dk/stikdaase-5-udtag/ f.eks. sætte den til sin stikkontakt der hjemme på væggen og kunne gå ind på sin app via smartphone og have kontrol over stikdåsen. De andre løsninger som jeg har set er man købte deres løsning og som skulle installeres der hjemme tilkoble osv. en masse http://www.control4.com/ men der har man også kontrol over alt. 

Det er kun ideer og ikke noget jeg skal videre med.

Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har aldrig set det, opgav TVet for længe siden efter alle de reality programmer er kommet! Så RIP Sad Det var faktisk en inspiration fra en artikel på Killerbiz men det var så en helt anden løsning eller faktisk som den jeg linkede før.

Glemte citat men var ment til

"hahaha det er så meget taget fra Two and A half men, men fed idé :D"

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes faktisk at ideen er udemærket. Jeg bor i lejet lejlighed, og jeg vil ikke bare kunne flå de eksisterende installationer ud og montere IHC.

Desuden ville jeg nok også bare være interesseret i at styre nogle få udtag, og ikke alle.

Mvh Carsten

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:
Jeg synes faktisk at ideen er udemærket. Jeg bor i lejet lejlighed, og jeg vil ikke bare kunne flå de eksisterende installationer ud og montere IHC.

Jo hvis det er wireless du ønsker.

Carsten Jacobsen:
Desuden ville jeg nok også bare være interesseret i at styre nogle få udtag, og ikke alle.

Kan man netop med IHC og Wireless

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det vidste jeg ikke :-)

Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor dumt idéen er eller ej, er vi faktisk gået så langt at få den skitset i SolidsWork og få den 3D printet hos en bekendt så den kan komme på hylden. Hader at tegne i 3D men her er bare min skitse til grafikeren.

Deal with it! Stick out tongue

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Bundgaard:

Øhmmm... jeg kan ikke lige finde siden, men det er muligt det er en vægkontakt -> app :-)

Held og lykke. :) Lyder som en god idé, hvis ikke det findes.

Var det denne her du tænkte på? http://www.zensehome.dk/da/privat/produkter/zenseremote.aspx
For denne her har jeg selv tænkt på.

Den forslåede løsning lyder faktisk temmelig smart, men vil den kunne tænke selv? Fx. slukke lyset på et bestemt tidspunkt eller er det manuelt man skal ind og slukke/tænde ting? 

Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Arendtsen:

Christian Bundgaard:

Øhmmm... jeg kan ikke lige finde siden, men det er muligt det er en vægkontakt -> app :-)

Held og lykke. :) Lyder som en god idé, hvis ikke det findes.

Var det denne her du tænkte på? http://www.zensehome.dk/da/privat/produkter/zenseremote.aspx
For denne her har jeg selv tænkt på.

Den forslåede løsning lyder faktisk temmelig smart, men vil den kunne tænke selv? Fx. slukke lyset på et bestemt tidspunkt eller er det manuelt man skal ind og slukke/tænde ting? 

Burde være muligt at få udvidet den funktion, altså sætte timer og slukke enkle udtag. Nu er det bare en idé og havde tænkt mig, at få 3D printet de ideer man har og lave en hylde til dem der hjemme.  

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)