Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan holder du styr på din daglige to do og projekter

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:

Jørgen Linnet:

Jeg bruger Toodledo, som jeg er været godt tilfreds med gennem flere år: http://www.toodledo.com/

De har også IOS og Android apps, så man altid har sin taskliste med sig. Du kan oprette flere forskellige mapper heri, til forskellige projekter og firmaer og du kan dele enkelte af disse foldere, med en kollega, så I begge altid har en sync´et opdateret opgaveliste. Det er et super cool værktøj, som jeg klart kan anbefale Smile

Dbh fra Jørgen 



Jørgen, Kan man synkronisere Toodledo på tværs af platforme. Dvs. henter jeg 18 kr. APP'en på Toodledo så kommunikerer den med computer-versionen?

Ja det gør den. Det virker helt perfekt.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jørgen, jeg fik styr på synkroniseringen. Den ser rigtig interessant ud. jeg tester den af over de næste uger :-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja gør det. Jeg har brugt den hver eneste dag i nogle år nu, så jeg er sikker på at du bliver glad for den Smile

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt Redmine , i rigtig mange år nu , både til skolebrug og opgaver i det private..

Det er intet mindre end fantastisk...

vil ikke sige mere, bare tjek det ud (det er forresten open source )

http://www.redmine.org/ 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Skiftenergi ApS Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal helt sikkert prøve 2do-appen af. Jeg bruger den på min iphone og ipad hvor den synkronisere via iCloud, og så taler den samtidig sammen med min kalender.

Den kan være svær at komme i gang med fordi den har mange funktioner, men når du kan bevæge dig rundt og udnytte den, spiller den maks.

Venlig hilsen,
Casper
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sikkert meget gammeldags, men jeg bruger Google Calendar med farvekoder. Det er fantastisk især, hvis man er interesseret i historik på datoniveau. Her kan man også involvere andre i sine todo-opgaver :-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 41
Fra  EarBeater Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

TeamLab er et gratis opensource projektstyringsværktøj som fungerer fantastisk.. Det er lækkert designet, nemt at finde ud af og har en masse fede funktioner.. http://www.teamlab.com/

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt være jeg er gammeldags - men jeg bruger postit notes og Office 2010's tasks

Samtidig bruger jeg Google Calender. 

De bedste hilsner

Tom Frank Christensen
Onsdagslotto

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Richard Stanley Hellman:

Jeg har brugt Redmine , i rigtig mange år nu , både til skolebrug og opgaver i det private..

Det er intet mindre end fantastisk...

vil ikke sige mere, bare tjek det ud (det er forresten open source )

http://www.redmine.org/ 

Yep jeg har også brugt RedMine og har faktisk også en installation til at stå og køre - men er kommet væk fra det igen. Har tidligere brugt det - og enig, det virker fremragende.!

De bedste hilsner

Tom Frank Christensen
Lottotal Lørdag og Onsdag

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg bruger www.trello.com

det er et meget simpelt værktøj, men du har stor frihed til at organisere dig som du vil, samt invitere flere til dit workspace, og fordele opgaver.

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)