Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til fremstilling af møbler i træ

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi overvejer at få produceret nogle møbler i træ som vi selv har tegnet/designet, men vil meget gerne finde en samarbejdspartner som har styr på fremstillings processen. vi har ingen teknisk indsigt og har brug for en person som kan hjælpe os videre fra tegnebrættet til færdigt produkt. Hvad, hvem eller hvor finder man sådan en person/firma som kan hjælpe os på vej.  Har i nogle gode ide'er.?

Fra skype: thomasdalby
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Benjamin

Jeg bor på Filippinerne og her i nabo laget er der faktisk en del mindre virksomheder som fremstiller træ møbler, det meste er håndlavet, dog har de enkelte snedker maskiner, de har primæst erfaring med stole og borde, primært til lokalt marked samt til usa, hvis du ønsker kan jeg smutte forbi, og vise dem din sketch og høre om de kan lave det, og så give dig kontakten herefter.

men hvis det er avanceret produkter, tror jeg ikke de kan løfte opgaven, 

Fra Odense
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, tak for dit svar, jeg er nok mere på jagt efter en person som kan hjælpe os videre med udvælgelsen af en møbel producent, samt hvordan vi for certificeret/beskyttet/klargjort vores produkter osv. til det europæiske marked. Jeg forestiller mig at de bliver fremstillet i europa. Endnu engang tak for dit svar. Benjamin  

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad med noget så lavpraktisk som en snedker? Dette er blot til prototypen, hvis du ikke har den endnu. Eller sæt et opslag op på den nærmeste Designskole, hvor de også uddannelse industrielle designere.

/Marianne

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)