Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører søges...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg starter en brugskunst- og gavebutik i løbet af efteråret. Jeg søger leverandører med et omfattende varesortiment indenfor brugskunst-kattegorien, syntes at dem jeg har fundet hidtil (via Google) har et meget begrænset i sortimentet.

Jeg overvejer også at opkøbe restlagere, så jeg kan holde en forholdsvis fornuftig pris på mine varer, da jeg syntes avancen på mange af de kendte mærkevarer er alt for lav.

Er der nogen der har nogle tips til hvor jeg finder egnede leverandør og evt. links til restlagersalg? måske nogen der kender en der importerer indenfor denne varekattegori+

På forhånd tak

 

Fra skype: thomasdalby
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Irene

jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvilke leverandører du får, da jeg selv går med tanker om at exportere til Danmark og sælge til distributører eller evt direkte til butikker, dog er mit sortiment meget begrænset og stadig under udvikling, så jeg vil gerne følge din opstart med håbet om at lære noget undervejs som jeg så kan bygge videre på.

jeg vil også rigtig gerne høre om dine avancer, hvad der er normen ect..

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Irene,

Tag på formland (http://www.formland.com/) 9-12 august - der er jeg sikker på du finder alt det du har brug for. Samtidig giver det dig en god mulighed for at sætte ansigt på nogle leverandører.

Mvh

Anders

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.blogtrend.dk/index.php/bliv-forhandler-af-brugskunst-lang-liste-findes-her/ 

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

der er en kategori herinde der hedder søger tilbud til dig og et de hedder fra dig mener jeg nok noget i den stil der skulle jeg mene man kunn finde rast lager

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for det.
Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Det skal jeg også, Anders.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)