Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det muligt at tjene et par tusinde om måneden online :)

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 155
Fra  DAGLIGVARE.NU Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er penge i det, hvis du gør det rigtigt.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Din tilgangsvinkel er helt forkert !

Laver du et projekt udelukkende for at lave penge vil du dø i kedelige timer uden indtægt.

Find noget som intresserer dig og lav projektet her :)

Tilmeldt 21. Jun 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Next.man:
Find noget som intresserer dig og lav projektet her :)

 

Det er nemlig den bedste forudsætning - hvis man kan kombinere interesse og indtægt, har man langt større chancer for succes.

Spar penge med solceller

Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Fra  www.billighukommelse.dk Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor gammel er du? For du fremstår da godt nok ikke for kløgtig.

Jeg forstår simpelthen ikke man i tråde dårlig nok må skrive en sætning forkert, men at disse tråde for lov at overleve.

Jeg har ikke været her længe, men jeg ved heller ikke rigtig om jeg ønsker at blive.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

vis du er god til noget så kommer penge også men det kommer ikke bare sådan bang

alle mulig tjener penge online webshops , portaler og bloggen , video sider med mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen som lige sender popcornene herover?

Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil nok have bedre held med et weekendsarbejde eller andet hvis det kun er for at tjene et par tusinde om måneden. Kig på de diverse affiliates udbyder der er og få lidt inspiration, men regn ikke med en månedlig indkomst på et "par tusind" eller bare hundred før om LANG! tid

Fra Greve
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Popkorn sendt Henrik ;)

Ikke for at være tarvelig Anders, men ingen af dine indlæg virker særlige seriøse. Som andre også er inde på er der masser af muligheder, men nemme penge findes ikke..
Hvad der måske er nemme penge for nogle da de er super gode til affiliate marketing f.eks., ville være "hårde" penge for mig, da det ville kræve en del læsning, tid og en masse hårdt arbejde.
Tænk på det sådan her, hvis man virkelig kunne vælte ud af sengen hver morgen, trykke på en knap, og vupti være et par tusinde rigere om måneden, gjorde alle det nok, og så ville de penge med tiden også blive til "hårdt" tjente penge, da alle kan gøre det.
Prøv at bruge en aften eller to på at tænke over hvad du har interesser for, kombiner det med dine kvalifikationer, og på den måde måske finde ud af hvad du kunne lave, så du også brander for det i stedet for bare at tjene nogle hurtige penge. På denne måde vil du også tjene mere hvis du gør det ordenligt.
Når du har fundet ud af det, er der garanteret en masse talentfulde folk herinde der gerne vil give dig tips og råd.
Held og lykke med det.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kan du det, der er mange måder at tjene penge på online. 

Find ud af hvad der interessere dig og hvad du kunne brænde for og så prøv at arbejde lidt med det. Men det kan selvfølgelig være svært, hvis du ikke selv kan lave dit koncept online.

Ellers har jeg noget, hvor der er lidt arbejde hvor du kan tjene lidt online ;-) 

Vh Jimmi

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)