Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv din bedste pris på flyers og plakater

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg står og skal bruge en større mængde en-sidet flyers 9,9x21cm. (ca. 10.000 stk. tilbud på to-sidet flyers må også gerne følge med) og ca. 100 plakater, skal ikke være den store plakatstørrelse men nummeret mindre. Jeg søger en rigtig god pris på dette. Evt. kan en fast aftale laves da vi rigtig ofte står og skal have lavet flyers og andet tryk. Evt. kan en aftale om at du får dit logotryksagerne eks. på bagsiden af alle flyers indgå i aftalen men så skal prisen også bære præg af dette.

Smid evt. din pris i privat, da jeg står og skal bruge det inden for kort tid

Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lars
Hos os: Onlinetryksager
Kan du få:
10.000 stk flyers M65 99X210mm 135g gloss 4+4 ( tryk på begge sider)
Pris: 985,00 ex. Moms inkl. Levering til 1 adresse i DK
Levering 6-9 arbejdsdage

Ang. Plakater skal vide størrelse.


Hvis interesseret:
Ring på 21207133 ( efter 22 juni )
Eller skriv på support@onlinetryksager.dk

Mvh

Thomas Nielsen

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Lars

Brokerprint kan du oprette forespørgslen helt uforpligtende og få tilbud tilbage fra flere af landets bedste trykkerier. Vi har besparelser på op til 77% ret ofte (og et enkeltstående tilfælde på 91% besparelse) netop fordi der er flere af de bedste - og trykkerierne kan ikke være de bedste og billigste til alt :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Plakater skal være A2 og skal bare behandles med lak. De skal hænge uden for i ca. 30 dage så lak må være rigeligt for vind og vejr. De skal alle klistres på spunplader. Hvad vil prisen blive for dette?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk nu på at pris og kvalitet hænger sammen.

Hvis du er interesseret, kan jeg godt strikke et tilbud sammen til dig.

Det bliver højestsandsynligt ikke det billigste, men jeg kan garantere for at kvaliteten er i top.

Mvh. Bertil Boisen.

Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertil <- Kvaliteten er ikke det vigtigste i og med at det er et event jeg skal afholde så skal bare have så meget ud som muligt. Har nu aldrig oplevet at få noget tryk der lignede møg selvom jeg fik det billigt.

Men smid mig en pris :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kvaliteten af ens tryksager har en kæmpe betydning.

- Hvis bare ens visitkort er dårligt trykt (dårlig kvalitet og ikke så skarpt) så har det en effekt. Det afspejler jo ens firma, og hvis dét er dårlig kvalitet, hvad er ens firma så tænker kunderne.

Der er stor forskel på trykkvalitet. :-)

Jeg benyttede mig af et tilbud her på baboom, hvor man kunne få 100 visitkort for x antal kr. Bare for at se deres kvalitet. Og visitkortene røg direkte i skraldespanden, det var bare ikke godt nok.

Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertil - selfølgelig er der forskel på kvaliteten og hvis du tager vistaprint og lign. steder så kan man også se det på kvaliteten en hvad kan man forlange når man kun betaler 50-100 kr for det på de sider.

De mange steder jeg har fået trykt mine ting har priserne været meget fornuftige og trykket helt fint, det kommer jo også an på hvad du leverer af grafik til tryk og om de har de rigtige opløsninger.

Jeg syntes ikke dine priser hører hjemme nogen steder, du er 3-4 gange dyrere end alle andre jeg får priser fra og alle er trykkerier med 30 års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Erfaring er ikke ensbetydende med kvalitet.

Nu skal det ikke blive en debat omkring kvalitet.

Pris og kvalitet hænger sammen, og da du jo hverken har set de andres kvalitet eller vores kvalitet, syntes jeg ikke at du kan komme med den bemærkning at mine priser ingen steder hører hjemme.

Vi går ligeså meget op i papirtypen som selve trykket, og derfor kommer priserne også derop af.

Vores tryk er ikke dyre, de koster bare mange penge.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)