Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er så træt af MLM firmaer

Side 11 ud af 33 (328 indlæg)
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Jensen:

Dennis Nielsen -:

Hehe..præcis hvad jeg havde forventet.... lige som hunden med gigt der ikke kan hoppe op i bilen, men kan det uden problemer efter patching... placebo så klart.... Anders... uanset hvilken dokumentation der lå for døren, så ville det ikke gøre indtryk på dig... og dermed placere du dig selv i den gruppe af bedrevidende mennesker, som hellere vil ligge på sofaen og diktere verden i stedet for at opleve den...

Jeg kan ikke tage dig seriøst.... du fik et tilbud og du fortsætter bare med dit ævl.... det viser mig bare, at der er nogen som ikke kan nås rent pædagogisk, og du er åbenbart en af dem..

Og bare drop det der med, at jeg "hænger" din branche ud, det var ikke det jeg gjorde, men du læser og tolker tydeligvis alt som du vil og kan kun forholde dig til det sker inden for egen rækkevidde...  

Nu er jeg her heller ikke for at overbevise hele Amino, jeg gav jer en mulighed for at prøv det her af, så vi kan blive placebo effekt snakken kvit.... men der er åbenbart knap så meget mod at gøre med, når man risikere at blive hængt til tørre for sin egen uvidenhed...

Ha en god dag Hr. jeg ved alt!

Det jeg pludselig ikke bryder mig så meget om ved dig Dennis er at du går hen og bliver personlig og begynder at kalde mig ting uden at kende mig, hvem er det så der er bedrevidende?

Du behøver ikke tage mig seriøst men hvorfor er det pludseligt dumt at være skeptisk? og når personen bag produktet bruger ufine metoder som at lyve om hvem de har testet produktet med og hvem der anbefaler/acceptere produktet ja så bliver jeg mere skeptisk.

Når personer prøver at overbevise mig om at noget virker, i er ikke engang ligeglade med om jeg er skeptisk nej i bliver ved med at prøve at overbevise med flotte tal og videnskabelige dokumenter som ingen forstå ikke engang de kloge mennesker.

Men det jeg syndes er rigtig slemt det er at i ikke engang tør at overveje om hele produktet rent faktisk kunne være placebo.

Jeg er ikke klog nok (og det siger du jo også selv) til at vide om dette rent faktisk er et mirakel for verden og kan nærmest "helbrede" alt (i må bare ikke sige helbrede) men er du klog nok? du ved jo heller ikke hvordan det fungere så hvordan ved du at det rent faktisk fungere?

At stole blindt på hvad alle siger uden at stille spørgsmål det er hvad der uheldigvis kan ske hvis man bliver for begejstret (det samme behandlere gøre inden for min branche bla. min første lære)

Jeg beskylder jo ikke dig eller nogle andre for at gøre noget forkert med disse plastre, men jeg syndes man skal overveje om det man bruger til at behandle med kan være ren placebo (det samme har jeg overvejet og undersøgt i min branche)

Du kan være af en anden holdning at det behøver du ikke at tænke på og fred være med det men at sige mere end det er og gøre det til noget videnskabeligt det syndes jeg personligt er dybt forkert. (Det sker også i min branche og de behandlere syndes jeg gør noget forkert og det sker også mange andre steder) jeg kan også stå i elgiganten og høre en sælger der oversælger deres produkter til kunderne som glædeligt køber det fordi de stoler på sælgeren det er dybt forkert men det behøver jo ikke være sælgers skyld hvis han rent faktisk troede at det han sagde var rigtigt

At du giver og mulighed for at komme og afprøve dit kamera ser jeg ingen ide i. for det første har jeg prøvet plastrnde og det var uden effekt for det andet den placebo kan man altså også få frem i skeptikere og alle andre

Hunden med gigt der pludselig kan hoppe op i bilen... ja men hvorfor er det ikke noget vi ser live/video/billeder bare et eller andet som kan give et lille håb eller ligefrem vende min tro

jeg har aldrig sagt du hænger min branche ud men at jeg godt kunne lide at du tog min branche op for i min branche er det ofte blevet stillet spørgsmål til. så hvis jeg læser hvad jeg vil gør du altså også.

Men please lad være med at gøre det til en personlig fight, du må gerne brænde for det du laver men hey det er jo ikke dig som person eller dit erhverv jeg råver efter men måden at bagmanden har startet denne lavine på

Du må også have en god dag Hr. Jeg bliver sur når nogle ikke tror på hvad jeg siger! 



:) Beklager hvis det blev personligt, det var ikke meningen, jeg er bare træt af folk som sidder og udtaler sig om noget de ikke ved noget om...

1. Jeg har på intet tidspunkt sagt man ikke må være skeptisk (det var jeg selv inden jeg startede i selskabet)

2. Hvis nogen har brugt ufine metoder over for dig, så skal jeg være den første til at beklage det! det er naturligvis ikke i orden

3. Du skriver at det er rigtigt slemt at vi ikke vil overveje det er placebo?

Hvorfor skulle vi det når vi ved det ikke er placebo, overvej om hypnose er placebo, da jeg ikke har haft nogen effekt af det? ...

4. "Mirakel for verden og kan nærmest "helbrede" alt"

Det har du vist ikke fra mig.

5. "Du ved jo heller ikke hvordan det fungere" hvad ved du præcis om det? ...

Du antager bare jeg ikke ved noget, præcis som mange ting bliver "antaget" i denne tråd

6. "At stole blindt på hvad alle siger uden at stille spørgsmål" ...

Er det sådan det er, fordi jeg ikke giver dig ret i dine påstande?

7. "jeg syndes man skal overveje om det man bruger til at behandle med kan være ren placebo (det samme har jeg overvejet og undersøgt i min branche)"

Betyder det du har lavet din egen videnskabelige dokumentation som beviser et eller andet? ... du stoler jeg ikke på nogen anden dokumentation.... men kun på din egen? point taken! ...

8. " jeg kan også stå i elgiganten og høre en sælger der oversælger deres produkter til kunderne som glædeligt køber det fordi de stoler på sælgeren det er dybt forkert"

Jeg blev lovet behandlinger indtil jeg blev kureret for min rygetrang, det var så kun til jeg var der tredie gang, så fik jeg at vide jeg ikke var modtagelig ... måtte betale fuld slag for den oplevelse ? .... er i alle sådan? eller kunne det tænkes nogen få bare ikke er stuerene som mange andre steder, f.eks i NWM ?

9. "At du giver og mulighed for at komme og afprøve dit kamera ser jeg ingen ide i. for det første har jeg prøvet plastrnde og det var uden effekt for det andet den placebo kan man altså også få frem i skeptikere og alle andre"

Du antager igen, at det kan man altså os få frem i andre, faktum er at du ikke tror på nogen effekt, og fint med mig, men dit udgangspunkt i denne tråd, var at det var ren placebo, kan du underbygge det med noget videnskabeligt ? eller er det var din mening her en søndag eftermiddag?

10. "Hunden med gigt der pludselig kan hoppe op i bilen... ja men hvorfor er det ikke noget vi ser live/video/billeder bare et eller andet som kan give et lille håb eller ligefrem vende min tro"

Du fangede tydeligvis ikke min pointe her, og ja... man skal ikke tro på noget, medmindre man har set det ske, eller prøvet det, derfor mit tilbud.... men det er heller ikke nogen, derfor mener jeg ikke du kan "nås" på nogen måder... du er pissestædig og det er fint med mig...

11. "Men please lad være med at gøre det til en personlig fight, du må gerne brænde for det du laver men hey det er jo ikke dig som person eller dit erhverv jeg råver efter men måden at bagmanden har startet denne lavine på"

Du har ret, jeg skal ikke blive personlig, og hvis jeg har været det, så undskylder jeg.
Bagmanden ? igen et nedladende udtryk... er man en bagmand når man har et NWM firma og en Businessman når man driver et It-firma? ... din egen tone er faktisk heller ikke specielt fed!

12. "Du må også have en god dag Hr. Jeg bliver sur når nogle ikke tror på hvad jeg siger! " 

Tak, du har ikke se mig sur i nu, og god dag til dig også :)




Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmi :

Jeg blander mig normalt ikke i sådanne diskussioner, for folk vil aldrig blive enige. 

Nogen mener MLM er noget lort, nogen har haft dårlig erfaring med det, nogen er blevet snydt med store investeringe heriblandt mig selv. Nogen tror på produktet og andre ikke. Nogen har haft gode erfaringer med det og ved det virker. Alle sidder med forskellige forudsætninger og det skal jo respekteres.

Heldigvis er vi forskellige og tror på hver sit og det skal der være plads til.

Der er en diskussion her, hvor der bliver taget medicin op og det er jo sådan med medicin som med det alternative at det virker ikke på alle desværre. For gjorde det det, ville kemo virke på alle, astmamedicin virke på alle og blod fortyndende medicin virke på alle m.fl, men det er jo langt fra sådan.

Det samme er jo gældende med alternativ behandling, det virker på nogen og andre virker det ikke på. Lad os tage hypnose, det virker også på nogen og andre gør det ikke og jeg kan blive ved.

Så er der en diskussion ang disse plastre og selvfølgelig er der nogen som hagler det ned, for deres fornuft siger at det ikke kan passe og andre siger at de virker fordi de selv har prøvet det.

Jeg er selv distributør af disse plastre og hvis nogen har været skeptisk er det mig, for jeg tror ikke på alt sådan noget "alternativt". Jeg har prøvet MANGE gange at blive hypnotiseret, men det er aldrig lykkes, men jeg har set andre er blevet det. Men tror jeg så på det, fordi det ikke virker på mig men andre??? 

Disse kære plastre, skulle bl.a kunne lindre smerter, og opbygge nogle antioxidanter som er meget vigtige for kroppen via en meget ny teknologi.

Jeg prøvede selv disse plaster og har fulgt manges råd og sat dem forskellige steder, men jeg er desværre ikke modtagelig imod dem og de virker ikke på mig. Skulle jeg så ikke tro på det? 

Men jeg har en familie med meget sygdom, så tænkte et skridt videre og har prøvet på flere UDEN at de ved hvad det var. jeg har bl.a. en som har været ekstrem syg efter en diskusprolaps i ryggen og har virkelig mange smerter. Personen har tager mange piller for smerte de sidste 20 år, her blev hun patchet et par gange og lige pludselig fandt vi de rigtig steder og inden for en time var hun næsten smerte fri.

Hun tager ikke piller i dag og bruger kun disse plastre. Placebo eller ej, så har det virket på hende og det er jo positivt. Jeg tænkte, at det kunne ikke være rigtig, da dette "shit" ikke virker på mig og jeg forsatte og jeg har IKKE gjort dette for at skaffe folk under mig, men for at se om det virkelig virker. Og jeg må sige, at selvom det ikke virker på mig så stort set alle dem som har prøvet det og hvor vi har fundet de rigtig steder, har det haft en virkning.

Min pointe er, selvom det ikke virker på en selv, kan det godt virke på andre. Vi har alle forskellige forudsætninger og historier som gør, at sådan en diskussion som denne aldrig bliver færdig.

Men respektere hinandens holdninger, for dem er der jo lige så mange af som der er gode mennesker i dette lille land ;-)

Vh Jimmi 

Meget fint indlæg :)

som jeg har sagt tidligere så bedømmer jeg ikke om disse plastre virker eller ej men for mig at se kan jeg kun få det til at hænge sammen hvis det er placebo 

Hvis jeg tager fejl HURRA FOR DET! så kommer vi virkelig til at nyde et liv med meget mindre problemer så er jeg bare ked af jeg ikke bliver en af dem

Hvis jeg har ret i at det er placebo FANTSTISK så har vi et placebo produkt mere til dem de andre ikke virkede på MEN så bliver plastrende ofte gjort til mere end de er og så efter min smag burde prisen sættes ned så alle de syge der har brug for dem har råd til dem

Din oplevelse med hypnose er desvære den mest udbrede i danmark at hypnose er misforstået og bliver sammenlignet med det man ser i film og i hypnose show - Hypnose shows er social psykologi og hvis man bruger det til at behandle med så er det ren placebo og vil ikke virke på alle

Tager vi rigtig hypnose som hypnose terapi så er det en terapi form og man kan ikke sige jeg kom ikke i hypnose (for man kan ikke komme i hypnose for hypnose i terapi er en indadvendt koncentration og det kan alle på nær folk som ikke kan koncentrere sig) i terapi kan man ikke gå ind og sætte sig i en stol og så renge med at når man gå ud har man være i noget og man er nu forandret. har man ikke noget ind til kernen af problemet så går man til sin terapeut igen og siger at der mangler noget. det samme gør man når man går til psykolog, samtale terapi osv.

At nogle hypnotisøre bruger placebo hypnosen det kan jeg ikke gøre noget ved men nogle er rigtig gode til det og nogle er ikke sørlig gode til det

Vil du kende mere til de forskellige former for hypnose så du kan lære mere om det så må du sige til :)  

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:
Men vil da moderere mit sprog fremover hvis det støder nogen, det var ikke meningen.

Tak

Punkt 1-4 

Måske har du ret måske har du ikke ret det lader jeg være op til de øvrige læsere at bedømme. 

Punkt 5 

Janteloven har intet at gøre med om man er for eller imod mlm, hverken med eller uden F ord.

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
vedr du skriver omkring det er medicinske udstyr det var en fejl ikke du er jo et menneske der laver fejl som alle andre mennesker , det er en ærlig sag at komme til at lave fejl i livet Big Smile

Mikael, det er ikke en fejl. Læs her: http://www.lifewave.com/research.asp#published

Papiret er skrevet af Steve Haltiwanger med titlen

LifeWave Patches are Medical Devices that are Disposable Thermal Patches
By Steve Haltiwanger, M.D., C.C.N.

FDA har godkendt plastrene til salg globalt som medicinsk udstyr i 2005 - nøjagtigt som en ispose kan bruges som medicinsk udstyr eller en varmedunk er godkendt som medicinsk udstyr.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejvind:

Mikael christiansen:
vedr du skriver omkring det er medicinske udstyr det var en fejl ikke du er jo et menneske der laver fejl som alle andre mennesker , det er en ærlig sag at komme til at lave fejl i livet Big Smile

Mikael, det er ikke en fejl. Læs her: http://www.lifewave.com/research.asp#published

Papiret er skrevet af Steve Haltiwanger med titlen

LifeWave Patches are Medical Devices that are Disposable Thermal Patches
By Steve Haltiwanger, M.D., C.C.N.

FDA har godkendt plastrene til salg globalt som medicinsk udstyr i 2005 - nøjagtigt som en ispose kan bruges som medicinsk udstyr eller en varmedunk er godkendt som medicinsk udstyr.

er det godkendt i danmark som medicinske udstyr  af den danske lægemiddels styrelse ?

hvor er det direkte links til den godkendelse udlandet,  så man kan læse hvad de skriver det er godkendt til der ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Anders Jensen:

Dennis Nielsen -:

Anders Jensen:

Ejvind: jeg vil ikke til at svare på hele dit indlæg som du selv siger kommer vi ikke videre og det her har allerede taget for meget tid (Hvis du virkelig gerne vil have mig til at modagumentere må du sige til så må jeg gøre alligevel) Men lad os acceptere at vi altså ikke tror på de samme ting :) men jeg kan fortælle dig at jeg har prøvet plastrende og fik ingen effekt ud af det



Tror ikke der er nogen som vil have dig til at tro på noget, det er dig selv, som bliver ved med at sige det er placbo ikke? ... jeg gik til hypnose for at stoppe med at ryge, jeg ryger stadig? ... kunne han ikke sit arbejde eller er det hele gøjl? ...  jeg kunne aldrig finde på at udtale mig om hvorvidt din brance er "true story" eller ej, for det ved jeg slet ikke nok om....  det er det der er min pointe i de indlæg jeg har lavet...

Du vil da gerne have mig til at tro på dem vil du ik? du kom pludselig ind med de beviser som du mener var det der ligesom kunne bevise alt.

Jeg vil ikke overbevise nogle om at det er placebo (Det er hvad jeg tror det er) men jeg syndes man som behandler og sælger skal overveje om det er en mulighed (Kan du ikke lide placebo? siden det går dig så meget på)

Der findes både gode og dårlige hypnosetisøre hvad du har været til ved jeg ikke, og lige meget om han er god eller dårlig så il det ikke altid virke som jeg beskrev tidligere er hypnose ikke en trylle stav hvis du tror hypnose gør at du ikke ryger ja så tror du det er en trylle stav, hypnose er et redskab der kan gøre det lettere at stoppe med at ryge (At nogle behandlere så påstår at de kan "force" nogle til at blive stoppe er så bare dem der har misforstået konceptet) 

Som sagt er hypnose en therapi så du kan ikke bare gå ind og sige fix.

Du siger du stadig ryger men så håber jeg da at du gik til din hypnose terapeut igen da det ikke virkede så i sammen kunne finde ud af hvorfor du stadig ryger

Går du ind og håber på en tryllestav at du bare skal sidde i en stol og lytte til hvad hypnotisøren siger, ja ved du hvad så håber du på placebo :)



Hør lige her Anders... om du tror på det eller ej, kan ikke rage mig mindre.... og det er ikke det, det handler om.

#du kom pludselig ind med de beviser som du mener var det der ligesom kunne bevise alt.#

Big Smile tror den ender her..... du er jo som en 5 årig..

Ha en god dag :)


Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld,

Man bliver bedømt hver gang man åbner munden, og det har jeg det fint, så i dømmer bare løs...

Punkt 5.

Det er jeg så udmærket klar over, har vist heller aldrig påstået andet! ... ydermere skrev jeg at Thorborg flere gange har brugt samme udtryk, og det var måske i virkeligheden for understrege, at det ikke var en ubrugt sætning i dette forum, og derfor  undre mig lidt over, du kan blive rystet at jeg skrev Fuck Janten / Fuck Janteloven - Same/Same.... 

Disse ord er gået igen og igen i mange tråde, og du er den første jeg ser blive stødt over det... det er lidt med et smil, at jeg siger, du nok må affinde dig med det.

Tråde med grimme ord

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders...Det var nu ikke bemyndet til dig, det var en general holdning. Jeg syntes det er fint du er skeptisk, for var vi ikke det ville vi blive overstrømmet med med mange flere ting end vi bliver i dag. ;-)

Min pointe med hypnose er ikke om jeg tror på det eller ej, bare at nogen virker det på andre ikke. Jeg kender 2 som har været til rygestop hypnose og den ene startede med at ryge med det samme, den anden holder det stadig efter 2 år. Det virkede for den ene og ikke for den anden og det er jo sådan stort set alle produkter fungere. Det virker på nogen og andre virker det ikke på ;-)

Nu hvor jeg tænker efter, så kan jeg faktisk ikke komme på et medicinsk produkt, som har en virknings procent på 100% eller også har jeg bare ikke hørt om det ;-)))

Min pointe er også, at vi er jo forskellige som mennesker og skulle vi 2 ud og købe bil og skulle vælge farve, ville du måske sige blå og jeg måske rød og det ene er jo ikke mere rigtigt end det andet ;-)

Du tror på hypnose og det har jeg dybt respekt for ;-)

Vh Jimmi 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg citere ikke det hele for det bliver altså for langt :)

Ja jeg brugte også lidt grimme ord og det var bevidst når nu du også gjorde det, men lad os prøve at holde os så godt på måtten som vi kan :)

"3. Du skriver at det er rigtigt slemt at vi ikke vil overveje det er placebo? 
Hvorfor skulle vi det når vi ved det ikke er placebo, overvej om hypnose er placebo, da jeg ikke har haft nogen effekt af det?"

Hvordan ved i det ikke er placebo når i ikke ved hvordan det fungere?
Det er ikke rigtig slemt men synd for de folk som bliver "snydt" (Det er bare min holdning) som jeg også skrev er det op til folk selv om de vil overveje muligheden og jeg har allerede overvejet og undersøgt alt det jeg kunne angående placebo inden for hypnose og det er stadig noget af det jeg studere

"4. "Mirakel for verden og kan nærmest "helbrede" alt" Det har du vist ikke fra mig."

Nej det er ikke fra dig og skulle heller ikke lyde sådan, det må du undskylde hvis du troede men jeg har løst om nogle der snakkede om at det kunne helbrede kræft bla. og så mindes jeg også have læst at dette kun var begyndesen og der ville komme meget mere og med det som der allerede er må der kunne gøre nogle store ting bla. som en skrev om at operere kun ved bedøvelse via akupunktur det må man også kunne med plastrende tænker jeg

"5. "Du ved jo heller ikke hvordan det fungere" hvad ved du præcis om det? ... 
Du antager bare jeg ikke ved noget, præcis som mange ting bliver "antaget" i denne tråd"

Nej jeg antager ikke at du ikke ved noget men jeg antager at ingen af os 2 eller andre i denne tråd ved hvordan de plastre fungere, det er jo kun David Schmitt (og hvad ved jeg han har måske andre som hjælper ham) som ved hvordan de fungere

Eller er det forkert? ved dem som sælger det hvordan de bliver lavet og hvordan de fungere og om det der bliver fortalt om dem er rigtigt f.eks om deres nano antenner eksistere

"6. "At stole blindt på hvad alle siger uden at stille spørgsmål" ... 
Er det sådan det er, fordi jeg ikke giver dig ret i dine påstande?"

Ok jeg undskylder hvis du rent faktisk stiller spørgsmål til dit produkt, men jeg kender da folk som ikke gør.

"7. "jeg syndes man skal overveje om det man bruger til at behandle med kan være ren placebo (det samme har jeg overvejet og undersøgt i min branche)" 
Betyder det du har lavet din egen videnskabelige dokumentation som beviser et eller andet? ... du stoler jeg ikke på nogen anden dokumentation.... men kun på din egen? point taken! ..."

Definer en videnskabelig dokumentation, jeg har snakket og læst hvad andre har fundet ud af og så har jeg afprøvet forskellige teorier inden for hypnose undskyld men emnet er alt forstort til at blive forklaret i tekst uden at skrive en bog eller flere. men psykoterapi og plastrer er lidt forksellige at "forske" i. Jeg stoler på dokumentation men når der kommer andre folk som jeg også stoler på og siger noget modsat af dokumentationen ja så kommer jeg til at stå midt imellemm, dette er jeg ikke støt ind i, i min branche kender du til det vil jeg meget gerne høre om det

"8. " jeg kan også stå i elgiganten og høre en sælger der oversælger deres produkter til kunderne som glædeligt køber det fordi de stoler på sælgeren det er dybt forkert" 
Jeg blev lovet behandlinger indtil jeg blev kureret for min rygetrang, det var så kun til jeg var der tredie gang, så fik jeg at vide jeg ikke var modtagelig ... måtte betale fuld slag for den oplevelse ? .... er i alle sådan? eller kunne det tænkes nogen få bare ikke er stuerene som mange andre steder, f.eks i NWM ?" 

Det er dybt uaccepttabelt den behandling du har fået og det er jeg faktisk ked af at du har oplevet desvære er det ikke første gang jeg hører det og nej der er faktisk mange ignorenter i min branche og helt sikkert også snydere

"9. "At du giver og mulighed for at komme og afprøve dit kamera ser jeg ingen ide i. for det første har jeg prøvet plastrnde og det var uden effekt for det andet den placebo kan man altså også få frem i skeptikere og alle andre" 
Du antager igen, at det kan man altså os få frem i andre, faktum er at du ikke tror på nogen effekt, og fint med mig, men dit udgangspunkt i denne tråd, var at det var ren placebo, kan du underbygge det med noget videnskabeligt ? eller er det var din mening her en søndag eftermiddag?"

Jeg tror ikke bare på hvad som helst, det kunne testet så jeg rent faktisk blev overbevist og det er du velkommen til at gøre for jeg bliver da glad hvis det viser sig at jeg tager fejl og at det faktisk virker

"10. "Hunden med gigt der pludselig kan hoppe op i bilen... ja men hvorfor er det ikke noget vi ser live/video/billeder bare et eller andet som kan give et lille håb eller ligefrem vende min tro" 
Du fangede tydeligvis ikke min pointe her, og ja... man skal ikke tro på noget, medmindre man har set det ske, eller prøvet det, derfor mit tilbud.... men det er heller ikke nogen, derfor mener jeg ikke du kan "nås" på nogen måder... du er pissestædig og det er fint med mig... "

Jeg er glad for at du bærrer over med min stædighed det er ikke min skyld men de ting jeg har oplevet gennem mit liv :)
Nej jeg fangede åbenbart ikke din pointe :) og jo jeg kan godt nås men der skal lidt mere til en et billede af mig med plastre

11. "Men please lad være med at gøre det til en personlig fight, du må gerne brænde for det du laver men hey det er jo ikke dig som person eller dit erhverv jeg råver efter men måden at bagmanden har startet denne lavine på" 
Du har ret, jeg skal ikke blive personlig, og hvis jeg har været det, så undskylder jeg.
Bagmanden ? igen et nedladende udtryk... er man en bagmand når man har et NWM firma og en Businessman når man driver et It-firma? ... din egen tone er faktisk heller ikke specielt fed! "

Jeg undskylder men bagmand behøver ikke at være nedladende for han er jo manden bag firmaet og dermed er han en bagmand, 

"12. "Du må også have en god dag Hr. Jeg bliver sur når nogle ikke tror på hvad jeg siger! "  
Tak, du har ikke se mig sur i nu, og god dag til dig også :)"

Jeg syndes heller ikke der er nogen grund til at se nogle sure i en tråd :)

God dag ;)



 

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Dennis Nielsen -:

Hør lige her Anders... om du tror på det eller ej, kan ikke rage mig mindre.... og det er ikke det, det handler om.

#du kom pludselig ind med de beviser som du mener var det der ligesom kunne bevise alt.#

Big Smile tror den ender her..... du er jo som en 5 årig..

Ha en god dag :)

Jeg syndes det er synd du igen skal begynde at kalde mig ting nu er jeg pludselig som en 5 årig

Du mente jo at dit billede bevidste at plastrende virkede, gjorde du ik?

Hvorfor kom det ellers frem?

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Side 11 ud af 33 (328 indlæg)