Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er så træt af MLM firmaer

Side 12 ud af 33 (328 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmi :

Anders...Det var nu ikke bemyndet til dig, det var en general holdning. Jeg syntes det er fint du er skeptisk, for var vi ikke det ville vi blive overstrømmet med med mange flere ting end vi bliver i dag. ;-)

Min pointe med hypnose er ikke om jeg tror på det eller ej, bare at nogen virker det på andre ikke. Jeg kender 2 som har været til rygestop hypnose og den ene startede med at ryge med det samme, den anden holder det stadig efter 2 år. Det virkede for den ene og ikke for den anden og det er jo sådan stort set alle produkter fungere. Det virker på nogen og andre virker det ikke på ;-)

Nu hvor jeg tænker efter, så kan jeg faktisk ikke komme på et medicinsk produkt, som har en virknings procent på 100% eller også har jeg bare ikke hørt om det ;-)))

Min pointe er også, at vi er jo forskellige som mennesker og skulle vi 2 ud og købe bil og skulle vælge farve, ville du måske sige blå og jeg måske rød og det ene er jo ikke mere rigtigt end det andet ;-)

Du tror på hypnose og det har jeg dybt respekt for ;-)

Vh Jimmi 

Det iorden :)

Og bare for at korrigere lidt er der ikke noget i hypnose som man kan tro på eller ikke tro på hypnose = kominikation
Alt det her med at hypnose er noget secielt er kun noget du ser på film og i shows i den virkelige verden fungere det anderledes

desvære er det ikke alle behandlere der har fundet ud af det for de er uddannet i at hypnose er en tryllestav min første lærer mente at hypnose kunne alt og altid virkede og at den enste grund til at det ikke virkede var fordi klienten ødelagde det

Det mener jeg er dybt forkert og er netop en forkert måde at bruge hypnose på desvære bliver mange uddannet i den tro 

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Jensen:

Dennis Nielsen -:

Hør lige her Anders... om du tror på det eller ej, kan ikke rage mig mindre.... og det er ikke det, det handler om.

#du kom pludselig ind med de beviser som du mener var det der ligesom kunne bevise alt.#

Big Smile tror den ender her..... du er jo som en 5 årig..

Ha en god dag :)

Jeg syndes det er synd du igen skal begynde at kalde mig ting nu er jeg pludselig som en 5 årig

Du mente jo at dit billede bevidste at plastrende virkede, gjorde du ik?

Hvorfor kom det ellers frem?



Det var en del af et tilbud om at prøve noget af, i stedet for at blive ved med at rode rundt i alt muligt ligegyldigt pis .... det ønsker ingen og fint med mig...  og fortsæt endeligt med at diskutere derud af.... 


#du kom pludselig ind med de beviser som du mener var det der ligesom kunne bevise alt.#

Læs hvad du skriver Anders!

Beviser? ... det var et resultat, og det bliver det ved med at være, indtil du kalder mig en løgner, og bevise alt? hvor har du det fra?... det var en del af et tilbud!.... læs dog hvad jeg skriver inden du kommer med de der vilde og opskruede postulater!

Vi bliver aldrig enige og det var heller ikke derfor jeg skrev i tråden, vi er enige om at vi er uenige og fint med mig...

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Få nu lidt ro på gutter I bliver alle tabere i Business ved, at fortsætte dette - forretning god eller dårlig - det er jeres kunder der er kongen her HUSK det.

Uanset hvad I tror så er det kunden der har magten og er kogen - god salgsvisdom!  

Men tak til trådstarter for at sætte brand i sagerne det giver god reklame for Iværksætteriet med Network MarketingYes

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:

Anders Jensen:

Dennis Nielsen -:

Hør lige her Anders... om du tror på det eller ej, kan ikke rage mig mindre.... og det er ikke det, det handler om.

#du kom pludselig ind med de beviser som du mener var det der ligesom kunne bevise alt.#

Big Smile tror den ender her..... du er jo som en 5 årig..

Ha en god dag :)

Jeg syndes det er synd du igen skal begynde at kalde mig ting nu er jeg pludselig som en 5 årig

Du mente jo at dit billede bevidste at plastrende virkede, gjorde du ik?

Hvorfor kom det ellers frem?



Det var en del af et tilbud om at prøve noget af, i stedet for at blive ved med at rode rundt i alt muligt ligegyldigt pis .... det ønsker ingen og fint med mig...  og fortsæt endeligt med at diskutere derud af.... 


#du kom pludselig ind med de beviser som du mener var det der ligesom kunne bevise alt.#

Læs hvad du skriver Anders!

Beviser? ... det var et resultat, og det bliver det ved med at være, indtil du kalder mig en løgner, og bevise alt? hvor har du det fra?... det var en del af et tilbud!.... læs dog hvad jeg skriver inden du kommer med de der vilde og opskruede postulater!

Vi bliver aldrig enige og det var heller ikke derfor jeg skrev i tråden, vi er enige om at vi er uenige og fint med mig...

Okay jeg misforstod dit billede jeg troede det var dit bevis, så jeg spørger hvad beviser dit resultat?

Du kører jo bare rundt i hvad jeg siger og prøver så at fange nogle ting som du iværtfald aldrig har sagt lige på den måde

Du skriver:

"så skal jeg personligt vise jer efter sammen fremgangsmetode, at der ikke er tale om placebo...."

Er det ikke det samme som at sige at hvis jeg kommer til dig så vil du på samme måde som dit billede bevise at jeg tager fejl og der ikke er snakke om placebo?

Jeg forstå godt at du bliver sur når jeg snakker om at dit produkt du brænder for ikke fungere på den måde du mener det fungere på, men at blive sur hjælper ikke. enten debatere vi om det virker eller ikke virker som david siger så må du enten forklare mig det så jeg forstå det ellers må vi jo sættte en test op som jeg også tror på og ikke som kun du tror på.

men kan du fortælle mig hvordan du ved at det fungere? 

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Boysen:
Allan, vil du ikke gøre mig en kæmpe tjeneste, at sende mig et link til en statistik der bare ligner noget af det du skriver der.

Boysen - dem jeg lige kan huske er den her:

http://helsenyt.com/frame.cfm/cms/id=2738/sprog=1/grp=9/menu=5/

og den her:

http://www.lef.org/magazine/mag2004/mar2004_awsi_death_01.htm

kunne der komme også hvor de skriver om det er dødelige sygdomme de  har behandlet , for der er jo forskel på om du behandler en med en  blodprop eller du behandler en der har ondt i knæet

her skriver de kun om vitamin tilskud det lyder ikke til det har været en livstruende sygdom

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Jensen:

Dennis Nielsen -:

Anders Jensen:

Dennis Nielsen -:

Hør lige her Anders... om du tror på det eller ej, kan ikke rage mig mindre.... og det er ikke det, det handler om.

#du kom pludselig ind med de beviser som du mener var det der ligesom kunne bevise alt.#

Big Smile tror den ender her..... du er jo som en 5 årig..

Ha en god dag :)

Jeg syndes det er synd du igen skal begynde at kalde mig ting nu er jeg pludselig som en 5 årig

Du mente jo at dit billede bevidste at plastrende virkede, gjorde du ik?

Hvorfor kom det ellers frem?



Det var en del af et tilbud om at prøve noget af, i stedet for at blive ved med at rode rundt i alt muligt ligegyldigt pis .... det ønsker ingen og fint med mig...  og fortsæt endeligt med at diskutere derud af.... 


#du kom pludselig ind med de beviser som du mener var det der ligesom kunne bevise alt.#

Læs hvad du skriver Anders!

Beviser? ... det var et resultat, og det bliver det ved med at være, indtil du kalder mig en løgner, og bevise alt? hvor har du det fra?... det var en del af et tilbud!.... læs dog hvad jeg skriver inden du kommer med de der vilde og opskruede postulater!

Vi bliver aldrig enige og det var heller ikke derfor jeg skrev i tråden, vi er enige om at vi er uenige og fint med mig...

Okay jeg misforstod dit billede jeg troede det var dit bevis, så jeg spørger hvad beviser dit resultat?

Du kører jo bare rundt i hvad jeg siger og prøver så at fange nogle ting som du iværtfald aldrig har sagt lige på den måde

Du skriver:

"så skal jeg personligt vise jer efter sammen fremgangsmetode, at der ikke er tale om placebo...."

Er det ikke det samme som at sige at hvis jeg kommer til dig så vil du på samme måde som dit billede bevise at jeg tager fejl og der ikke er snakke om placebo?

Jeg forstå godt at du bliver sur når jeg snakker om at dit produkt du brænder for ikke fungere på den måde du mener det fungere på, men at blive sur hjælper ikke. enten debatere vi om det virker eller ikke virker som david siger så må du enten forklare mig det så jeg forstå det ellers må vi jo sættte en test op som jeg også tror på og ikke som kun du tror på.

men kan du fortælle mig hvordan du ved at det fungere? 



Hvad er pointen med at bruge mere tid på det her? .... om jeg så kunne flå en død mand op af graven og få ham til at trække vejret igen, så ville det ikke gøre nogen forskel for dig...

Og forstå lige en ting... min mission er ikke at overbevise dig.... du har allerede taget stilling og fedt for dig, så behøver du jo ikke fortage dig mere i det vel...  du vil så gerne, at jeg knækker sammen og siger "undskyld" .... jeg er med i en fuskerklub hvor vi narre alle mennesker... det er blevet din mission nu...  og nu spørger du om en test.....læser du ikke hvad jeg skriver... det tilbud har du fået utallige gange i dag!!

Jeg kan slet ikke forstå hvorfor du bliver ved... hvad håber du at få ud af det? ...en sejr ?  trænger du til at få en personlig sejr ? ... du læser ret henover alt jeg skriver, du laver dine egne videnskabelige test i din egen branche og frikender den langt hen af vejen.... hvem er du Anders? Gud?

Den CE mærkning og klassificering i klasse 1 inden for medicinsk udstyr der kommer i September på LW produkter, det er os bare gas, noget der er opstået i en gal mands hjerne over i US, "bagmanden" som du kalder ham...  at produkter bliver brugt på franske hospitaler kan du jo ikke vide, men de har jo knald i pæren dernede ikke.... og nu spørger du nok efter beviser på det os ik sandt ...  det bliver officielt i september med den klassificering i hele EU ... og det har man valgt at annoncere via tv, radio og internet i hele EU ..... men det er sgu nok en joke det hele.... myndighederne kan man jo heller ikke regne med vel..

Et stort placebo scam! ... som vi kommer til at se i brug på Hospitaler i EU ....  men jeg kan bede dem ringe til dig, for du ved noget ingen andre ved ikke... nemlig at det er fusk det hele....

Jeg skrev ikke for at overbevise dig om noget som helst... har du opfattet det sådan, så må du læse det hele igennem igen!  Jeg har tilbudt skeptikere at vi kan mødes og få slået fast om det er placebo eller ej..... ingen har taget imod tilbuddet! ...    Du afviser alt jeg skriver, selv et termisk foto, det er placebo skrev du.... på 2 minutter, så tænker folk deres inflammatoriske ryg fri for smerter....  ved tankens kraft.... ik Anders...


Du kan sgu da ikke forlange jeg skal tage dig seriøst mand.....

Det var alt for denne tråd... mit tilbud står stadigt åben, det ville klæde skeptikere og kritikere, at møde op, i stedet for at fortsætte med at debattere noget i ikke ved noget om....

Og jeg beklager at tråden tog en forkert drejning i forhold, at Christoffers oplæg...

God søndag!


Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Dennis jeg ville gerne have været hos dig så vi kunne teste lifewave plastre bare ikke på mig for der virker de ikke, me vi kunne teste det på andre og så kunne vi prøve det på mere end en og vi kunne lige frem teste plastre som vi tog filtet ud af og lage et nyt filt inden i uden som ikke havde været en tur under nano technologiens vidunder barn david

men ved du hvad jeg har ikke lyst længere jeg tilbød det men du slå det hen som værende alt muligt store test med alt muligt gøjl man kan godt afsprøve sine ting uden at være gud

Jeg syndes den stemning og på den måde du farre op på er umageligt jeg kan godt forstå du "vinder" så mange tråde for der er sgu da ikke nogle der gider at diskutere med dig mand

istedet for at svare på det man spørger om så spreder du bare gulle ud over dit tastatur

jeg har sagt til dig mange gange at jeg ikke ved om de virker eller om de virker, men at jeg er ikke overbevidst ud fra hvad jeg har set. intet af det jeg har set har været særligt imponeren jeg har set det mange gange før i andre sammenhæng

jeg vil ikke have du bryder sammen men det lyder som om du er ved at koge over og det er altså heller ikke sundt, så tag det roligt og stop

Jamen hvorfor skal jeg tro på hvad du siger indtil nu lukker du bare op og lader det hele flyder ud af munden, hvis det bliver brugt på franske hospitaler så glæder jeg mig da til at hører det fra mere pålidelige kilder end dig

Kommer det på tv til september og der sker en hel evolution så fedt man men jeg vil se det før jeg tror det.

er du med i en fusker klub eller en reel klub - Helt ærligt jeg er hamrende lige glad jeg aner ikke hvem du er 

men der er en grænse for hvor meget man kan påstå om sit produkt - hvis det hele er 100% rigtig jamen så har jeg taget fejl og jeg giver pænt en undskyldning når der ligesom er gode håndgribelige beviser for det

men har jeg ret så må det være op til vær mand om de syndes det er etisk eller ej, men jeg syndes at folk skal have mere info inkl mig selv men du kan ikke give mig den for du "overser" mine spørgsmål og lukker op for sælgerposen og gylle sprederen

Lukket

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Jensen:

Okay jeg misforstod dit billede jeg troede det var dit bevis, så jeg spørger hvad beviser dit resultat?

Du kører jo bare rundt i hvad jeg siger og prøver så at fange nogle ting som du iværtfald aldrig har sagt lige på den måde

Du skriver:

"så skal jeg personligt vise jer efter sammen fremgangsmetode, at der ikke er tale om placebo...."

Er det ikke det samme som at sige at hvis jeg kommer til dig så vil du på samme måde som dit billede bevise at jeg tager fejl og der ikke er snakke om placebo?

Anders - jeg forstår udemærket din argumentation - og du har helt ret i, at det meget vel kan være en placebo-effekt der gør sig gældende. 

Men din holdning er vel så i princippet også - at ALT der har en form for virkning på vores krop - i princippet kan skyldes placebo-effekt, med mindre der er 100% ensartethed i resultaterne på samtlige testpersoner?

Og så vidt jeg ved, så findes der ikke noget som helst, hvad enten vi taler medicin, alternativ behandling eller whatever, der har 100% ens virkning på alle mennesker. 

Så spørgsmålet som Dennis burde stille er vel egentlig: Findes der en form for dokumentation, der kan få dig til at godtage, at der IKKE er tale om placebo?

Det er også spøjst, at de færreste mennesker beder deres læge om at fremvise resultatet af en dobbeltblinded placebotest eller udbeder sig statistisk bevis inden de tager imod en recept.

Det er kun når vi snakker MLM, så FORUDSÆTTER skeptikerne, at der absolut må være tale om enten fup-produkter, eller produkter til over-pris, eller en kombi af begge. 

Og jeg vil godt vædde 2 flasker god Amarone på, at samtlige af kritikerne/skeptikerne herinde PÅ INGEN MÅDE kræver samme form for dokumentation når de køber kosttilskud og helseprodukter på apoteket, eller når deres læge ordinerer medicin til dem.

Og det sjove er jo, at i mange tilfælde kan den traditionelle medicin slet ikke fremvise disse resultater - men så længe der ikke er tale om MLM, så er folk villige til at se bort fra dette (eller også ved de det ikke), men når vi taler om MLM, så skal der dokumenteres og fremvises statistikker i en sådan grad, at det ville tage flere år at tygge sig igennem bevismaterialerne. 

Personligt vælger jeg samme fremgangsmåde som Dennis: Jeg prøver skidtet, og hvis jeg kan se/mærke en virkning eller jeg kan se en virkning på andre - så tror jeg på skidtet. 

Det synes jeg er meget nemmere end at skulle tygge sig igennem den ene doktorafhandling efter den anden efterfulgt af en minutiøs gennemgang af diverse statistikker. 

Det synes jeg livet er for kort til. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person



Anders Jensen:
Lukket


Takker....  Wink  ha en blæret aften...

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Side 12 ud af 33 (328 indlæg)