Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Printer søges til grafiker

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har lige købt ny lejlighed centralt i Aalborg, og har i den anledning smidt min gamle Brother printer på lossepladsen - Blev aldrig glad og tilfreds med den.

I sommerferien, samtidig med jeg søger job, ønsker jeg at arbejde meget mere med grafisk design og søger i den anledning nogen der kan anbefale en "god start printer" der ikke er alt for dyr. Jeg vil højest bruge omkring 1200 kr.

Den skal gerne kunne printe til div. visuelle identiteter: Logo, visit kort, kunvolutter, brevpapir etc.

Er der nogle af jer der arbejder i samme el. lign. branche der har en printer i vil anbefale?

PS: Sidder på stationær windows computer, køber om et par måneder en MacBook Peo, så det vil være et kæmpe plus hvis den var tråløs, og at farvepatronerne ikke kostede en bondegård : )

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på ingen måde ekspert, men jeg har hørt meget godt om den her og overvejer den selv som alm. printer til diverse ting. Jeg har dog ingen idé om, hvorvidt den kan printe det ønskede. :-) Det er meget muligt, det bare er en "standard printer" til hjemmet.

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=647679 

Men den har i hvert fald ePrint, AirPrint osv., så det er ikke et problem.

EDIT: 

Kiggede lige lidt dybere i specs :-)

Understøttet medietype Transparenter, konvolutter, almindeligt papir, kort, etiketter, fotopapir
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian, tak for henvisning.. Det kunne godt være en mulighed : ) En printer jeg helt sikkert vil overveje

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Er selv grafiker og har lige købt ny printer.

Valget blev på Canon Pixma MG6200 . 

Den udskriver virkelige godt!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lund,

Tak for det, har selv overvejet canon pixma. Har du link til hvor du købte den? Samt hvad gav du for farve patroner?

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du muligvis overvejet EPSON, der benytter sig af vandfaste farver og laver et mega fedt resultat, uanset hvilket medie du printer på?
Jeg kan hurtigt finde en model til dig, som vil passe perfekt til dit behov!

Den er selvfølgelig både trådløs men har også Lan-tilslutning.

Læs mere om den her:
http://alatest.dk/anmeldelser/printere/epson-stylus-photo-px-730-wd/po3-152145279,31/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

Tak for din henvisning. Har også hørt om at Epson printere skulle være gode - hvilke prisleje skal jeg ca regne med her? Og er der stor forskel iht kvalitet fra mærker som HP, Brother og Canon?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Benjamin / Unik-data:
Har du muligvis overvejet EPSON,

 

Også helt klart min anbefaling...

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min mening er at du får en langt bedre maskine og mere driftsikker end du gør ved nogen af de andre mærker. Jeg synes helt klart der er en forskel på kvaliteten af printet samt selve produktet i sig selv. De andre mærker er ikke udviklet til decideret foto-print hvor Epson derimod har udviklet alt deres blæk lige netop til dette formål. Dette giver dig mange fordele på langt sigt og jeg kunne hurtigt remse en lang liste op omkring hvad Epson kan, som de andre ikke kan.

Den billigste printer som jeg anbefaler kan du få til 11-1200 på en dansk webside.. Jeg selv kører den lidt dyrere (1299 inkl. moms og fragt)
I maskinen sidder 6 individuelle blækpatroner som sørger for at give dig nogle perfekte farvesammensætninger når du printer ud. Det betyder for dig at du får knald-skarpe billeder og fantastisk realistiske farver! (Jeg sælger alle 6 originale blækpatroner for 549 inkl. moms - Disse er set til 619 kroner andre steder)

Jeg håber det gav dig lidt flere informationer.. Ellers er du velkommen til at spørge! Der er næsten ikke det jeg ved om Epson :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

Kanon info og anbefaling ; )
- 5 stjerner herfra.

Jeg er overbevist om at det er epson jeg skal have erhvervet mig i næste månede, skal jeg gå efter den billigste eller den dyre du anbefaler? evt er du velkommen til at kontake mig på 40 606 223

Vh nils

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)