Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Printer søges til grafiker

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg stod med samme udfordring som dig, og ville samtidig gerne have en maskine der var billig i drift.

Mit valg faldt på en HP Office Jet 8600 - hvilket jeg bestemt ikke har fortrudt (i øjeblikket får du også 3 års dag-til-dag onsite garenti).

Den koster 1400 plus moms, så det er tæt på.

Dbh
Kenneth

Ps. Dens scanning funktion er også helt vild. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

@Kenneth d: Hej Kenneth,
Tak for det. Umiddelbart og hvad folk har sagt tror jeg dog mit valg falder på epson pga. af at kvaliteten er/bliver så uhyrlig vigtig indenfor min branche som grafiker.

Men tak for din anbefaling i hvertfald ; ) Vil kigge nærmere på youtube efter både epson og HP som du nævner ; )

Vh nils

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid evt. en fil, så skal jeg lave et prøve print til dig.

Jeg modtager ikke penge fra HP, jeg vil blot gerne hjælpe dig til det rigtige valg :-)

Dbh

Kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det kenneth,

Er desværre ikke ved min computer i Aalborg.

Er hjemme ved mine forældre og passe deres hund, mens de er i Frankrig og sidder i 32 graders skyfrit vej og jeg sidder herhjemme hvor der lige har været skybryd og kommet omkring 20-30 mm+ på under en halv time : O - Dejligt med dansk sommervejr : D

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nils Pedersen:
Jeg er overbevist om at det er epson jeg skal have erhvervet mig i næste månede, skal jeg gå efter den billigste eller den dyre du anbefaler?

Jeg kan give dig et tilbud på 1749 kroner inkl. moms for printeren og et ekstra sæt blækpatroner.
Send mig gerne en PB eller giv et kald på 30 499 112 hvis det kunne have interesse :) 

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin, har du et link til den omtalte printer? Nu blev jeg også lidt interesseret :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin du har en bestilling fra mig efter d. 22 juli - Jeg giver der et kald det : )

Tak for hjælpen,

Vh nils

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil overveje den, men der går nok lidt tid. Har den AirPrint (synes ikke umiddelbart jeg kan se det)? Eller kan nogle af de andre funktioner erstatte det? :)

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Bundgaard:
Jeg vil overveje den, men der går nok lidt tid. Har den AirPrint (synes ikke umiddelbart jeg kan se det)? Eller kan nogle af de andre funktioner erstatte det? :)

Sidste gang jeg snakkede med Epson havde denne serie fået AirPrint "installeret" :)
Men hvis den ikke har det, sagde de at den kunne få det ved at opdatere printerens firmware.

Vil da gerne finde ud af det for dig hvis vi skal være 110% sikre?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)