Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting igen igen (sorry)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer


Ja så kommer den op igen.. Hosting.. jeg skal bruge en host, som kan opfylde følgende betingelser, i må meget gerne anbefale nogen eller selv komme med et bud..Det der skal hostes er en oscommerce shop.


Krav:

PHP4

MySQL database

ca. 2 gb plads

50 gb trafik pr. måned (i starten nok kun 20 gb, der skal også være mulighed for at udvide til mere end 50 gb)

Gode oppetider

Server skal være placeret i Danmark

Max pris: 400-500 kr. pr. måned

 


(surftown, one, osv. er ikke ønsket)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
hej Magle

 

Jeg vil gerne tage en snak med dig omkring det.
Jeg kan tilbyde dig en løsning som overholder alle dine krav.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil tage en snak med Tue Topholm fra Device - han har hjulpet mig med en kunde med samme profil.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Personligt vil jeg anbefale dig www.servage.net, dem har jeg haft megen glæde af. Og prisen er aldeles overkommelig!

 

Supporten er god, venlig, præcis og hurtig, men dog på engelsk. Derudover tilbyder de rigtig mange ting, som du kan drage nytte af eller du kan lade være, hvis du ønsker.

 

Kort sagt: Jeg har intet negativt at sige om dem overhovedet, udover måske den engelsksprogede support, der foregår tekstbaseret. Svarene er der til gengæld ikke noget i vejen med - jeg har oplevet at få svar på et spørgsmål inden for 5 minutter klokken 3 om natten mellem lørdag og søndag (!!), men det er nu ikke noget de reklamerer med..

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at snak med http://schultzconsult.dk - jeg har selv en mellemstor webshop liggende der (10 GB+ trafik/mnd.) - på det hotel til 9 kr./mnd. - der har ikke været noget at klage på so far (1½ år)

Så hvis du retter blikket mod den løsning til enten 79 eller 159 kr./mnd. vil jeg tro du er rigeligt dækket ind, der er ikke faste definerede trafikgrænser, men tror ikke det bliver et problem på en af de største pakker, ring evt. til ham og hør ad først..

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 17-06-2007 17:28:51
Forfatter: cygnet
Jeg vil tage en snak med Tue Topholm fra Device - han har hjulpet mig med en kunde med samme profil.


Kan kun anbefale Tue.

Han kan helt sikkert hjælpe dig:)

www.nfdesign.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 17-06-2007 17:49:29 Forfatter: Mattias Skovhøj
Personligt vil jeg anbefale dig www.servage.net, dem har jeg haft megen glæde af. Og prisen er aldeles overkommelig!


Supporten er god, venlig, præcis og hurtig, men dog på engelsk. Derudover tilbyder de rigtig mange ting, som du kan drage nytte af eller du kan lade være, hvis du ønsker.


Kort sagt: Jeg har intet negativt at sige om dem overhovedet, udover måske den engelsksprogede support, der foregår tekstbaseret. Svarene er der til gengæld ikke noget i vejen med - jeg har oplevet at få svar på et spørgsmål inden for 5 minutter klokken 3 om natten mellem lørdag og søndag (!!), men det er nu ikke noget de reklamerer med..


 

Inden man vælger Servage til en seriøs løsning, så bør man lige høre andres erfaringer. Vi har selv et webhotel hos dem som vi har stor nytte af, vi bruger det til kundeudvikling, hvilket er smart når man kan have mange databaser subdomæner etc. uden den helt store udgift.

DOG skal det siges at deres support er nogle nødder, ja ganske vidst er de hurtige, men de læser ikke hvad man har klaget over tidligere, så efter 5-6 identiske support tråde hvor de hver gang foreslår samme løsning som ikke virker, så bliver det for meget.

Deres databaser er utrolig langesomme når de skal håndtere større mængder data, og deres FTP går ofte kold hvis der uploades 500-600 filer af gangen

Alt i alt kunne jeg aldrig drømme om at anbefale Servage til en seriøs webshop, men tilgengæld anbefaler jeg dem gerne hvis folk skal have et webhotel hvor de kan teste løs og lege rundt.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har faktisk ledt efter Device her  i dag, jeg kan nemlig huske en af jer fra amino tastics, men kunne kun huske at navnet var noget med D og det hjalp mig jo ikke ret meget :-)

Så i må sådan set gerne pm mig med et tilbud, jeg kan selvfølgelig også smide jer en mail istedet?

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er enig med Martin ang. Servage. Supporten er hurtig, men ikke overvældende effektiv. Deres databaser lider kraftigt hastighedstab ved bare en smule udnyttelse af databasebasen.

Det gør den fabelagtig til udviklingsbrug, men uegnet til en offentlig adgang.

Fra Nørrebro
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Magle

Jeg har sendt dig en pm.

Og tak til de andre for de flotte anbefalinger.

Med venlig hilsen / Kind Regards

Tue Topholm - Luksusdyret.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)