Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bland dig uden om 3F/Vejlegård sagen

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 10 person

Mens bølgerne går højt mellem 3F og Vejlegården (og resten af Danmark), kommer her mit lille råd: Bland dig uden om

Når jeg mener du skal blande dig udenom, skyldes det hovedsageligt at det ofte vil kunne komme tilbage og bide dig i røven. For når de kommende kunder skal finde dig som leverandør, vil de muligvis google dig, og finde dig i ophidsede debatter, hvor du siger ting som ikke er særlig smart. 

For uanset hvem der har ret, og uanset hvor uretfærdigt den ene eller anden bliver behandlet, så vil det altid dele vandende, og der vil ALTID være flere sider af selv samme sag. Som et godt eksempel stammer meget af debatten fx. fra eb.dk og bt.dk, hvor overskrifterne skaber salget, så ofte bliver der debatteret ting/emner som er direkte fejl citerede.

Det er aldrig, aldrig særlig smart at deltage i en lynche stemning!.

Der er også en dag i morgen

Når hele debatten er afsluttet og der er fundet en løsning, er der stadig kunder der skal købe din ydelse. Hvorfor miste salg fordi du tidligere har deltaget i disse debatter? Vil du fx. sige nej tak til et samarbejde/salg til 3F?

Det mest optimale er selvfølgelig hvis vi som mennesker ikke lod os styrer af dette. Men sådan er det desværre bare sjældent, og selv gamle debatter kan koste dig kassen.

Du er din virksomhed

Når du som her på amino.dk deltager med offentlig profil der viser hvem du er og hvor du kommer fra (virksomhed), skal du forvente at du er din virksomhed. Det er muligt at du ikke ønsker at udtale dig på vegne af din virksomhed, men som privat person.... så længe de to ting står i samme besked, ser folk dig som være jacob repræsentanten fra XXXX og ikke jacob privat personen.

Skal problemerne ties ihjel?

Nej overhoved ikke, men der er masser af mennesker der deltager i lige denne debat, så det handler bestemt ikke om at tie ting ihjel. Tilgengæld skal du nøje overveje hvad du blander sammen i debatterne og hvad du ikke blander sammen.

I min verden skal man passe på med disse debatter. Pas på fordi at bølgerne ofte går højt og der skrives nogle ting som ikke er det fedeste af have stående for alt evighed.
Det samme gælder debatter om politik og hvor virksomheder lynches eller hænges ud!. (sket masser af gange på amino)

Man kan desuden sagtens deltage i disse typer debatter på en sober måde. Uden at kalde folk ting der er nedsættende og svine andre til. Dermed ikke sagt du er på sikker grund. :)

De seje blander sig

Så er der selvfølgelig en masse aminoér, som ikke er afhængig af kunder eller ser bort fra den skarer der så ikke gider handle med dem. Der er også dem som bare er pisse ligeglade eller slet ikke repræsentere en virksomhed... de kan jo sagtens.

De andre dødelige (mig) der ikke siger nej tak til den næste store ordre fra 3F..... blander sig udenom.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mellem 3F og Vejlegården?

Jeg ved ingenting, jeg ser ingenting, jeg hører ingenting og jeg SIGER ingenting Stick out tongue

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Boysen - du har i udgangspunktet ret - men men men

Vi er en del ( mig ihvertfald)der er pisseligeglade, og vil have lov til at sige vor mening - også selv om det koster kunder :)

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
Vi er en del ( mig ihvertfald)der er pisseligeglade, og vil have lov til at sige vor mening - også selv om det koster kunder :)

Det er fordi du hører til de seje Jesper. (det ved jeg :))

Du ved der måske/måske ikke er en konsekvens, og er klar til at tage den.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person

Jeg vil til enhver tid forbeholde mig retten til at have min egen mening.

Skulle det koste mig et job, så er virksomheden nok heller ikke lige der hvor jeg ville være glad for at være ansat.

"Du skal være tolerant over for ham, som er uenig med dig. Når alt kommer til alt, er han jo i sin gode ret til at have sin stupide mening."

Hvis ikke man skulle kunne tillade sig at give udtryk for hvad man mener, hvor er vi så henne?

Den der tier samtykker!

Du har din ret til ikke at deltage i debatten - og andre har retten til at deltage! Hvis alle bare blandede sig udenom, ville 3F jo suverent have magten over alt og alle - ikke nogen rar tanke i min verden.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Man behøver ikke deltage dumt i debatten med ophisede ord, men jeg synes dog det er nødvendigt at tage en holdning til disse store aktuelle problemer i Danmark. Det er ligesom at sige man ikke skal stemme til folketingsvalg bare fordi dine kunder måske vil være uenige. Der er altid nogen på "den anden side" holdningsmæssigt, og hvis vi skal tage højde for hvordan de ser på os hver gang vi siger noget, er det jo svært at deltage i hvilken som helst debat eller have nogen som helst indflydelse på noget som helst.

Jeg synes alle burde deltage - give vores mening til kende, om den er med eller imod 3F. Hvis man så er med 3F får man måske mindre kunder som er imod 3F, men så måske flere kunder som er med 3F og så udligner det sig måske. Men at holde sig tilbage bare for sine kunders skyld virker fjollet.

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Boysen:

Mens bølgerne går højt mellem 3F og Vejlegården (og resten af Danmark), kommer her mit lille råd: Bland dig uden om

Når jeg mener du skal blande dig udenom, skyldes det hovedsageligt at det ofte vil kunne komme tilbage og bide dig i røven. For når de kommende kunder skal finde dig som leverandør, vil de muligvis google dig, og finde dig i ophidsede debatter, hvor du siger ting som ikke er særlig smart. 

For uanset hvem der har ret, og uanset hvor uretfærdigt den ene eller anden bliver behandlet, så vil det altid dele vandende, og der vil ALTID være flere sider af selv samme sag. Som et godt eksempel stammer meget af debatten fx. fra eb.dk og bt.dk, hvor overskrifterne skaber salget, så ofte bliver der debatteret ting/emner som er direkte fejl citerede.

Det er aldrig, aldrig særlig smart at deltage i en lynche stemning!.

Der er også en dag i morgen

Når hele debatten er afsluttet og der er fundet en løsning, er der stadig kunder der skal købe din ydelse. Hvorfor miste salg fordi du tidligere har deltaget i disse debatter? Vil du fx. sige nej tak til et samarbejde/salg til 3F?

Det mest optimale er selvfølgelig hvis vi som mennesker ikke lod os styrer af dette. Men sådan er det desværre bare sjældent, og selv gamle debatter kan koste dig kassen.

Du er din virksomhed

Når du som her på amino.dk deltager med offentlig profil der viser hvem du er og hvor du kommer fra (virksomhed), skal du forvente at du er din virksomhed. Det er muligt at du ikke ønsker at udtale dig på vegne af din virksomhed, men som privat person.... så længe de to ting står i samme besked, ser folk dig som være jacob repræsentanten fra XXXX og ikke jacob privat personen.

Skal problemerne ties ihjel?

Nej overhoved ikke, men der er masser af mennesker der deltager i lige denne debat, så det handler bestemt ikke om at tie ting ihjel. Tilgengæld skal du nøje overveje hvad du blander sammen i debatterne og hvad du ikke blander sammen.

I min verden skal man passe på med disse debatter. Pas på fordi at bølgerne ofte går højt og der skrives nogle ting som ikke er det fedeste af have stående for alt evighed.
Det samme gælder debatter om politik og hvor virksomheder lynches eller hænges ud!. (sket masser af gange på amino)

Man kan desuden sagtens deltage i disse typer debatter på en sober måde. Uden at kalde folk ting der er nedsættende og svine andre til. Dermed ikke sagt du er på sikker grund. :)

De seje blander sig

Så er der selvfølgelig en masse aminoér, som ikke er afhængig af kunder eller ser bort fra den skarer der så ikke gider handle med dem. Der er også dem som bare er pisse ligeglade eller slet ikke repræsentere en virksomhed... de kan jo sagtens.

De andre dødelige (mig) der ikke siger nej tak til den næste store ordre fra 3F..... blander sig udenom.

Boysen:

Mens bølgerne går højt mellem 3F og Vejlegården (og resten af Danmark), kommer her mit lille råd: Bland dig uden om

Når jeg mener du skal blande dig udenom, skyldes det hovedsageligt at det ofte vil kunne komme tilbage og bide dig i røven. For når de kommende kunder skal finde dig som leverandør, vil de muligvis google dig, og finde dig i ophidsede debatter, hvor du siger ting som ikke er særlig smart. 

For uanset hvem der har ret, og uanset hvor uretfærdigt den ene eller anden bliver behandlet, så vil det altid dele vandende, og der vil ALTID være flere sider af selv samme sag. Som et godt eksempel stammer meget af debatten fx. fra eb.dk og bt.dk, hvor overskrifterne skaber salget, så ofte bliver der debatteret ting/emner som er direkte fejl citerede.

Det er aldrig, aldrig særlig smart at deltage i en lynche stemning!.

Der er også en dag i morgen

Når hele debatten er afsluttet og der er fundet en løsning, er der stadig kunder der skal købe din ydelse. Hvorfor miste salg fordi du tidligere har deltaget i disse debatter? Vil du fx. sige nej tak til et samarbejde/salg til 3F?

Det mest optimale er selvfølgelig hvis vi som mennesker ikke lod os styrer af dette. Men sådan er det desværre bare sjældent, og selv gamle debatter kan koste dig kassen.

Du er din virksomhed

Når du som her på amino.dk deltager med offentlig profil der viser hvem du er og hvor du kommer fra (virksomhed), skal du forvente at du er din virksomhed. Det er muligt at du ikke ønsker at udtale dig på vegne af din virksomhed, men som privat person.... så længe de to ting står i samme besked, ser folk dig som være jacob repræsentanten fra XXXX og ikke jacob privat personen.

Skal problemerne ties ihjel?

Nej overhoved ikke, men der er masser af mennesker der deltager i lige denne debat, så det handler bestemt ikke om at tie ting ihjel. Tilgengæld skal du nøje overveje hvad du blander sammen i debatterne og hvad du ikke blander sammen.

I min verden skal man passe på med disse debatter. Pas på fordi at bølgerne ofte går højt og der skrives nogle ting som ikke er det fedeste af have stående for alt evighed.
Det samme gælder debatter om politik og hvor virksomheder lynches eller hænges ud!. (sket masser af gange på amino)

Man kan desuden sagtens deltage i disse typer debatter på en sober måde. Uden at kalde folk ting der er nedsættende og svine andre til. Dermed ikke sagt du er på sikker grund. :)

De seje blander sig

Så er der selvfølgelig en masse aminoér, som ikke er afhængig af kunder eller ser bort fra den skarer der så ikke gider handle med dem. Der er også dem som bare er pisse ligeglade eller slet ikke repræsentere en virksomhed... de kan jo sagtens.

De andre dødelige (mig) der ikke siger nej tak til den næste store ordre fra 3F..... blander sig udenom.

Med sådan en holding for dagen, skal man heller ikke stå i arbejdsgiverforeningen, stemme til kommunevalg folketing m.m. Man skal heller ikke deltage i noget i lokalsamfundet for det kunne nogen var uenige , hvilken holdning til verden

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

nå ja der kan simpelthen være så mange punkter hvorfor du ikke skal sige noget

vi lever i et demokrati og vi siger vores meninger og vis ikke siger mening kan man både mistet og tabe men ved have sagt har man brugt det demokratiet siger man skal man skal sige sin mening

desuden tit politisk debattere her inden

hvad vis siger skal have den løn

hvad vis ingen vil arbejde for dig fordi de ved du køre i bil

vis man bor i hus synes er det så forkert at give dem arbejde de bruger jo penge på frås

hvad vis ikke arbejder i weekender det er også en holding

der er nogle der ikke kan lide arbejde med børnefamilier og de skal have første sygedage dækket arbejdes pladsen da de man ikke kan kontakte dem

hvad med dem som ikke vil arbejde med mænd og hvad dem som ikke vil arbejde med kvinder

aldre det går ikke arbejde med en under 30 år andre skal de være over 30 år så sig intet

nogle hader man snakker siger hej så lad være sige hej

alle der bor udenlandske dem arbejder man ikke med 

vis er solbrændt billedet på siden så handler med måske kun med dig eller dem som kun handler med hvide

i alt du kan lade være sige noget som helst i verden og ingen ved hvem du er så træder man ingen over træerne , så træd ud ad samfundet og være hel anonym ingen kender dig , men så får man bare ingen kunder for så kender ingen dig, derved  så sig din mening og lad andre tænke hvad de tænker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg går ud fra den mest er møntet på mig - Tak for din omtanke - 

Jeg er dog godt klar over at det kan koste en 3f stor kunde -

Men jeg har skrevet det indlæg på min side med hjertet og jeg står 100% ved min artikel og også gerne - følgende konsekvenser.

Man skal vis man underskriver en overenskomst med en gul agforening som er lovligt. Man har glade ansatte der får mere i løn en med 3f. 

I min mening ikke rammes af strejke vagter foran sin butik eller hvor det nu kan være.

Man skal kæmpe for sine holdninger.-

Malermester Nikolaj Møller

Maler Møller

her er artiklen.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Provins:
Med sådan en holding for dagen, skal man heller ikke stå i arbejdsgiverforeningen, stemme til kommunevalg folketing m.m. Man skal heller ikke deltage i noget i lokalsamfundet for det kunne nogen var uenige , hvilken holdning til verden

Siger du der er anonym?

Jeg beklager hvis du kobler mit indlæg op med ikke at deltage i debatter og samfundet. Det har nu aldrig været intentionen. Måske du skulle læse indlægget igen, eller måske jeg skulle skrive det om?

Jeg ser intet problem ved at deltage, stemme eller på anden måde involverer sig. Men ender med med at man kalder de andre røvhuller m.m., så var det måske bedre at blande sig udenom, når man samtidig repræsentere en virksomhed?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)