Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Morgenkaffemøde på Café Baresso ons 1. august

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle. Jeg vil bare minde om, at vi har månedligt morgenkaffemøde på Cafe Baresso ons d. 1. august kl. 9-11, Vimmelskaftet 48 på Strøget i København

Har du lyst til at mødes med os og sludre hyggeligt om hverdagssituationer som iværksætter og selvstændig? Vi sludrer løs og udveksler erfaringer. Du får tips & tricks og mulighed for at sidde over en kop kaffe sammen med andre iværksættere. Faktisk en ren win-win-situation :o)

Har du lyst til at mødes med os, er det lige op ad vindelrappen i Baresso og så til højre. Der er ingen tilmeldingstvang, men giv dig gerne til kende nedenfor og sig, at du kommer :o)

Sted: Lige ved Jorcks Passage på Strøget nær Gammel Torv; op ad vindeltrappen og til højre
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bare minde om, at det er i morgen onsdag d. 1. august vi mødes til morgenkaffe på Café Baresso

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også lige slå et slag for morgen-kaffe-netværks-mødet i morgen, onsdag den 1. august :o)

Selvom det er sommer og der garanteret er mange som har sommerferie, så holder vi fast ved 1. onsdag i hver måned ... for det er bare så givende og hyggeligt.

Ses vi i morgen tidligt?

Susan :o)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg satser på at kigge forbi! :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)