Jeg tror at alle iværksættere der har læst og hørt om begrebet viral marketing har forsøgt sig med det. Det er jo nærmest direkte dumt og ikke at prøve at springe ud i det. Det koster jo næsten ingen penge, og hvis det virkelig bliver en succes - så få du aldrig dine arme i skyen ned mere, for så er der sgu nok gået lokal rigor mortis i armne. Nogle mennesker vil ofre sin ene arm for sin virksomhed, jeg vil ofre begge mine for at se min "Rige Mormor tisse" - ikke fordi jeg er speciel seksuelt afsporet, men synes bare det kunne være rart at bringe folk til live igen. P.S Jeg skriver bare det der falder mig ind, og ved godt at jeg er en underlig snegl.
|
ALIS' virale kampagne med valgplakater er rigtig god! Den skabte meget opmærksomhed på et lille budget.
Jeg ville ønske, jeg havde fundet på det, men sådan er det jo ofte
http://guerillamarketing.dk/2011/09/alis-stemmer-pa-guerilla-marketing/