Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg virkelig blevet #1 i Google?

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal nabo kontoret give mig en tur på en fin restaurant, han sagde det ikke ville være muligt for mig at banke DS :)

Sosc:

Absolut nummer 1! Flot, flot. Der må da være hård kamp om det søgeord.

Tilmeldt 21. Jun 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tom Frank Christensen:
Nu skal nabo kontoret give mig en tur på en fin restaurant, han sagde det ikke ville være muligt for mig at banke DS

Alt er muligt - det er bare ikke alt, der er nemt Wink

Spar penge med solceller

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

det er rigtigt den ligger nummer , det er super godt gået tillykke med den gode plads Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke Tom. :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det vel bare spørgsmålet om det er en google dance eller noget der er skyld i det, det kan jo være de smider mig ned derfra igen :S

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tænkte jeg også lidt Tom, og dog. 

Og nu må i ikke slagte mig når jeg siger det her. Men jeg synes ikke det er et sindsygt konkurreret søgeord. Kun top 5 er konkurrerende. Derefter lander man på nogle "reklame spam" sites, artikler og engelske sites. 

Men stadig godt gået. :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke! Det må være lidt surt for Danske Spil at være blevet slået ud af #1 på lotto. :P

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil S:

Det tænkte jeg også lidt Tom, og dog. 

Og nu må i ikke slagte mig når jeg siger det her. Men jeg synes ikke det er et sindsygt konkurreret søgeord. Kun top 5 er konkurrerende. Derefter lander man på nogle "reklame spam" sites, artikler og engelske sites. 

Men stadig godt gået. :)

Det er faktisk rigtigt, der er nok ud over DS og LottoStat.dk er der nok kun tre-fire sider der er seriøse - hvoraf der måske er to der virkelig har content - Lottostat.dk og DanskeSpil.dk

Så der er ikke meget konkurrence, men man KAN også godt tillade sig at sige, at der sgu heller ikke er rigtigt meget at skrive om i den genre - fakta er jo i bund og grund at der er 10 / 36 / 48 / 50 kugler, og de trækkes "random".. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:

Emil S:

Det tænkte jeg også lidt Tom, og dog. 

Og nu må i ikke slagte mig når jeg siger det her. Men jeg synes ikke det er et sindsygt konkurreret søgeord. Kun top 5 er konkurrerende. Derefter lander man på nogle "reklame spam" sites, artikler og engelske sites. 

Men stadig godt gået. :)

Det er faktisk rigtigt, der er nok ud over DS og LottoStat.dk er der nok kun tre-fire sider der er seriøse - hvoraf der måske er to der virkelig har content - Lottostat.dk og DanskeSpil.dk

Så der er ikke meget konkurrence, men man KAN også godt tillade sig at sige, at der sgu heller ikke er rigtigt meget at skrive om i den genre - fakta er jo i bund og grund at der er 10 / 36 / 48 / 50 kugler, og de trækkes "random".. 

jeg synes nu der står meget tekst på din side og det står meget bruger venligt så det er nemt at finde ud ad siden   , så jeg synes det er super godt klaret Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har taget cirka to år - hvor jeg har jaget efter det ord - så hvis det endelig er lykkes - så er det sgu lige før jeg giver en bajser :)

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)