Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback og gode råd søges om LOGO !

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino 

Som det ser ud lige nu , har vi et logo , men da vi er ved at skifte vores grafiker ud, fortæller vores nye grafiker så at vores logo er for gammelt og for detaljeret. Det var virkelig et slag at få af vide, da vi faktisk ELSKER vores logo !!! 

Men så begyndte han at snakke om farver og hvad de betyder og hvad vi skal med vores logo og dens funktion ! han sagde at han gerne ville lave det om , men det var selvfølgelig helt op til os selv, men han anbefalede stærkt på at vi fandt et andet , så han har lavet nogle ideer ! 

Så her er mit spørgsmål eller 3 :) 

1: hvad synes i om vores logo som det er nu ?

2: har min nye grafiker ret angående vi skal skifte ? 

3: hvilken af de 8, synes i der er bedst og hvorfor ? 

4: gode råd og ideer er velkommen ( leder ikke efter en anden grafiker ) 

Håber virkelig i har tid og lyst til at hjælpe da, vi skal til at sende vores Logo ud i verden og har allerede nogle stykker der venter på det, så de kan sætte det på deres hjemmeside, pga vi skal deltage i deres event!

Her er vores logo som det ser ud NU !

Her er de 8 andre ( den nye grafiker ) 

Venligst Marttin Christensen 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er måske lidt for overvældende. Jeg kan godt lide D2:)  Minder om det oprindelige, bare i enklere stil

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke, med min bedste vilje, se at der er noget som helst galt med det logo I bruger nu.

(det er vel ikke bare fordi din grafiker skal "score kassen" på et nyt?)

Det kunne dog godt være mere fremtrædende på hjemmesiden - det syner ikke af meget over det (store)  billede der er på forsiden!

Alternativerne er i mine øjne alt for "simple". Mangler den glød og varme som det oprindelige har.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

B og C delene syns jeg ikke det skal være - Jeg kan IKKE se det er kaffe de klatter der ligger der

Jeg hælder mest til D og D2 fordi det kan man se at 1: organisk / og måske "frisk / sund" materiale med bladet for oven - og 2: bønnen i bunden symboliserer noget alle vi kaffedrikkere kan genkende.

A'erne kan gå - fordi der er kaffebønner på, men der er ikke det runde "kaffefilter" som jeg syns jeg får det til at være den runde i D.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at A og A2 er de logoer der tiltaler mig mest.. De er meget neutrale at se på Smile

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Damgaard indretning & design Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marttin

Er det oprindelige logo lavet i vektor-grafik, det ser ikke sådan ud pga. af detaljerne i bladene. Hvis ikke det er vektor-grafik, kan i få problemer hvis I en dag skal bruge logo'et i en stort format, så bliver det meget grovkornet at se på, hvorimod vektor-grafik kan skaleres uden betydning for skarpheden.

Det jeg mener er, at hvis det ikke er vektor-grafik, så vil jeg bestemt overveje at skifte logo'et. Af de viste forslag, kan jeg bedst lide den D2, da det er den der minder mest om det oprindelige. Dog synes jeg der mangler den røde farve for at ligne bedre. Skrifttypen er jeg heller ikke så vild med, den er lidt for anonym. I virkeligheden kunne I sagtens bruge det oprindelige logo, og blot forenkle bladene og kaffebønnerne.

Med venlig hilsen

Rikke

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det dejligt med alle de svar og forskellige svar ... Kom gerne med flere :) 

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

D2 er bedst synes jeg

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes jeres nuværende logo stråler lige nu - Ser godt ud. Men jeg tror dog lige i skal have rentegnet bladene, i en meget detaljeret form så det ligner nogenlunde det samme, bare ikke så pixelereret..

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes jeres nuværende logo er fint og beskriver jeres produkt godt. - Dog ville jeg holde den på 3 farver, ved ikke hvorfor, men det er bare min mening.

Mvh Simon Andersen

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)