Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp.....min ide må tænkes om.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Iværksættere

Jeg har brug for sparring i forhold til min ide www.jagthunde.tv. Kort fortalt har jeg lavet et video betalingssite for folk med interesse for jagthunde, dvs videostreaming om træning og jagt med hundene.

Jeg har primært markedsført mig via sociale medier, men har også fået omtale via af et par artikler, været på messe og har et par gode links ude. Alt i alt, synes jeg at jeg har prøvet min ide af nu og må konstaterer at dette er skudt ved siden af. Der er ikke interesse nok og disse outdoor-folk kan jeg åbenbart ikke logge til at bruge mere tid foran skærmen......og endnu sværre....betale for det. Måske er det lidt hårdt konkluderet, for jeg har faktisk 258 medlemmer, de er dog langt fra aktive alle sammen.

Jeg har så småt konkluderet at det hele peger imod at det må blive et gratis-site. MEN så skal jeg jo have noget andet på hylderne......reklamer kan jeg ikke umiddelbart sælge uden meget trafik. Dvd produktion er en mulighed, som vil blive prøvet af. Jeg har efterhånden udviklet mig en del semipro videostream producent, måske har jeg en mulighed der. 

Der må være muligheder ik...ser du noget som jeg ikke ser, vil jeg rigtig gerne høre fra dig. Måske kender du til et site af samme type, som måtte tænkes om?

På forhånd tak for din hjælp

Vh Carsten

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes du skal i gang før du giver op så op på og knokle løs på alle mulig leder og kanter skrive artikler ud

du har reelt ikke været aktive endnu tjek her hvor lidt skrevet ud https://www.majesticseo.com/reports/site-explorer/summary/jagthunde.tv

et tv side der burde du starte med selv ligge massevis videoer ud , man ser 10 sekunder kan man se af flere 100 film , jeg ser kun 5 på siden det er ikke ret meget motiverende at være betalende bruger så få flere film på din side.

få mere gang i din facebook side vær mere om dig vis skal sprede sig i udlandet er google plus og twitter også en god ide dem er godt gang i udenfor Danmarks grænser i flere land

få gang i forummet begynde lidt at debattere med dig selv og et par andre bruger som er dig selv som du opretter og når der er de første 1000 indlæg på siden begynder der stille og roligt at ske noget på forummet for folk elsker debatter på et aktiv forum

man kan altid forsætter ekstra så her er ekstra tips http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Michael.....det giver faktisk et meget godt rusk.

Jeg tror at det føles som om jeg har været igang i 100 år, fordi opstarten har været sindsyg lang. Jeg har ventet på flere folk undervejs og bl.a derfor tog det næsten 2 år fra ide til reel åbning af butik. Når jeg så læser dit indlæg, kan jeg godt se at jeg/vi faktisk ikke har været i luften i et år endnu og dermed ikke fylder ret meget i landskabet og måske heller ikke har så mange film endnu. Der ligger dog omkring 80 film på sitet nu, så de 5 du refererer til må være dem der ligger under "gratisfilm" ik?

Jeg har ringe respons på mit nyhedsbrev f.eks hvilket er ret dræbende.......sendte 258 stk ud "bl.a omkring ny gratsifilm" i fredags og havde kun 60 returning visitors samme dag. Jeg taler med folk i marken og flere siger.......jaaaa jeg har ikke lige siddet så meget ved pc'en den sidste tid.

Jeg er sikker på at jeg lagde ud med at fejlvurdere mit kundesegment. Det er omkring 100000 jagthundeejere i Danmark og jeg tænkte at 1% må jeg da kunne få fat i? Problemet er at ud af de mange, er det reelt kun en meget lille kerne der virkelig dyrker det her. Jeg kan da også se at mange af mine medlemmer er gavede hundefolk, som har fungeret som trænere i mange år. Hmmm og de var jo sådan set ikke lige min målgruppe.

Der har været 4800 unikke besøg siden åbning. Jeg er nævnt med en kort bekrivelse i Danmarks jægerforbunds blad i 90000 eks og har fået stor omtale i lokal avisen......det gav stortset intet?

Nå, men nu er jeg blevet helt uafhængig, idet jeg både filmer og klipper alt selv. Så måske har du ret.....flere film og mere omtale. PYHA den bliver hård.

Takker

Ps. iøvrigt ligger den vist heller ikke specielt godt på google?

 

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)