Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges: Html til Joomla 2.5

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg sidder her og er ved at prøve at få gang i mit nye site. I den forbindelse fik jeg så købt domæne etc.. og så kom turen til at finde en god joomla template. Jeg faldt så over en RIGTIG lækker template, der passer perfekt til det jeg havde forestillet mig.

Problemet er så bare, at den "template" jeg fandt ikke var en joomla template, men sådan en html statisk side. Aaaargh altså.. Jeg er på ingen måde inde i alt det der joomla/programmør halløj, så dum som jeg er, troede jeg at jeg da sagtens kunne bruge den - og ja, så begik jeg den dumhed at købe den.. Igår blev jeg så oplyst om at det jeg havde gjort var pænt dumt. Yes yes.. Super fedt.. Eller noget.

Jeg har så siddet og kigget lidt rundt på google og diverse sites, for at se om der er nogen mulighed for at kunne lave en html statisk side om til en joomla template, men flere er så også enige om at det ikke lige er det mest lette her i verden at gøre.

Jeg har da noget kendskab til html osv.. Jeg fandt så over en guide til at converte den til en joomla template, men det var til 1.5, og ikke til 2.5...

Så mit spørgsmål er, hvor svært er det lige at lave sådan en html statisk side om til en joomla 2.5 template? Er det overhoved muligt? Eller skal jeg bare droppe alle drømme/håb om at få det gjort?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 65
Fra  Webitall ApS Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frk.Jensen

Det kan typisk godt lade sig gøre at konvertere en sådan template til en Joomla-template, men hvis du gerne vil have funktionalitet flyttet med ind i den, og hvis den er kompleks med mange elementer, kan det godt være noget af en omgang!

Hvis ikke du selv har mod på det, så send en PM, hvis det er noget du vil have et bud på. Mit firma arbejder med Joomla-udvikling.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frk. Jensen

Jeg har set det gjort med relativt enkle skridt. Har dog ikke haft brug for at sætte mig yderligere ind i det, men  jeg fandt denne side til dig som ser lovende ud i forhold til at gøre en statisk side til en joomla 2.5

http://www.barryflood.com/joomla/102-tutorial-creating-a-joomla-25-compatible-template.html

med venlig hilsen

Kenneth Lund

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Lose:

Hej Frk.Jensen

Det kan typisk godt lade sig gøre at konvertere en sådan template til en Joomla-template, men hvis du gerne vil have funktionalitet flyttet med ind i den, og hvis den er kompleks med mange elementer, kan det godt være noget af en omgang!

Hvis ikke du selv har mod på det, så send en PM, hvis det er noget du vil have et bud på. Mit firma arbejder med Joomla-udvikling.

Hej Jakob. Ja har så småt fundet ud af at det vist er noget af en omgang, jeg har rodet mig ud i.. Jeg vil først lige prøve at se om jeg kan skabe en ud fra en blank joomla template, og så selv bygge den op. Hvis det ikke går helt efter planen, så hører du/dit firma helt sikkert fra mig :)

 

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Zooweb v. Kenneth Lund Jørgensen:

Hej Frk. Jensen

Jeg har set det gjort med relativt enkle skridt. Har dog ikke haft brug for at sætte mig yderligere ind i det, men  jeg fandt denne side til dig som ser lovende ud i forhold til at gøre en statisk side til en joomla 2.5

http://www.barryflood.com/joomla/102-tutorial-creating-a-joomla-25-compatible-template.html

med venlig hilsen

Kenneth Lund

 

Hej Kenneth, jeg har også set guides til 1.5 hvor det så ganske "enkelt" ud at gøre... Vil kigge på dit link og se om det kan hjælpe mig på vej :) tak :)

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)