Tillykke med den gode presseomtale. Dit tænkte eksempel kaldes "mise-en-scene" i en dramaturgisk sammenhæng. Og virker rigtig godt. Gør indslaget meget mere levende. Jeg mener ikke man skal stirre sig blind på aktivt link, eller ej. Fyens Stiftstidende er jo ikke en annonceavis, men et stort seriøst medie, som det er godt at komme ud i. Tillykke!
Tillykke med den gode presseomtale. Dit tænkte eksempel kaldes "mise-en-scene" i en dramaturgisk sammenhæng. Og virker rigtig godt. Gør indslaget meget mere levende. Jeg mener ikke man skal stirre sig blind på aktivt link, eller ej. Fyens Stiftstidende er jo ikke en annonceavis, men et stort seriøst medie, som det er godt at komme ud i. Tillykke!
Helt enig.
Linket er bare en bonus og som jeg skrev tidligere, var det heller ikke derfor jeg sendte pressemeddelelsen ud.
Jeg fik først en halvside i Fynske mediers nye lørdagstillæg MAND - det var i avisen lørdag d. 21 - og så valgte de så her ugen efter, at smide samme artikel online. Jeg var tilfreds med den fysiske udgave af avisen, så den her online udgave er bare dobbelt bonus...
Mange flere iværksættere burde jo sende meddelelser til medierne om sommeren, for der kan mangle emner at skrive om, og så sættes barren nok ikke helt så højt, og mere slipper igennem til avisen :-)
Mange hilsner
Mads
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk