Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første pressemeddelelse er kommet i avisen!

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke med det :)
Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med den gode presseomtale. Dit tænkte eksempel kaldes "mise-en-scene" i en dramaturgisk sammenhæng. Og virker rigtig godt. Gør indslaget meget mere levende. Jeg mener ikke man skal stirre sig blind på aktivt link, eller ej. Fyens Stiftstidende er jo ikke en annonceavis, men et stort seriøst medie, som det er godt at komme ud i. Tillykke!

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

John de Summer-Brason:

Tillykke med den gode presseomtale. Dit tænkte eksempel kaldes "mise-en-scene" i en dramaturgisk sammenhæng. Og virker rigtig godt. Gør indslaget meget mere levende. Jeg mener ikke man skal stirre sig blind på aktivt link, eller ej. Fyens Stiftstidende er jo ikke en annonceavis, men et stort seriøst medie, som det er godt at komme ud i. Tillykke!

Helt enig.

Linket er bare en bonus og som jeg skrev tidligere, var det heller ikke derfor jeg sendte pressemeddelelsen ud.

Jeg fik først en halvside i Fynske mediers nye lørdagstillæg MAND - det var i avisen lørdag d. 21 - og så valgte de så her ugen efter, at smide samme artikel online. Jeg var tilfreds med den fysiske udgave af avisen, så den her online udgave er bare dobbelt bonus...

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Har så lige hørt, at den også var i Randers Amts avis i sidste uge, så nu skal jeg på biblioteket og se de sidste par ugers aviser igennem :O)

- spændende om de også vælger, at smide den online....

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke! Og flot hjemmeside - man kan virkeligt se, at der er lagt en del arbejde i den.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan tjekke aviserne online gennem Infomedia.dk. Da netadgangen til denne er temmelig dyr, men gratis på bibliotekerne, er det der, det sker!

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

John de Summer-Brason:

Du kan tjekke aviserne online gennem Infomedia.dk. Da netadgangen til denne er temmelig dyr, men gratis på bibliotekerne, er det der, det sker!

Fedt.. Det må jeg lige prøve når jeg kommer derned - bliver nok først i eftermiddag eller i morgen.

Tilmeldt 21. Jun 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Knaldgod artikel. Det er virkelig markedsføring, så det basker. Stort tillykke. Smile

Spar penge med solceller

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det!

Det er forøvrigt en flot og overskuelig hjemmeside du har der.

Jeg har selv 3 børn og kan da lære en masse om autostole på din side. Tak for det.

/Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo rigtigt flot - tillykke med det.

Mange flere iværksættere burde jo sende meddelelser til medierne om sommeren, for der kan mangle emner at skrive om, og så sættes barren nok ikke helt så højt, og mere slipper igennem til avisen :-)

Mange hilsner

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)