Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vagtplan og flere ansatte!!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Værløse
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 24
Fra  Markedsføring, nytænkning, salg og drift. Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Hvad er jeres erfaringer med vagtplaner og hvordan laver i dem??

Driver selv en restaurant og har 5 fuldtidsansatte og en del (omkring 8-10) time ansatte, taster alle vagtplaner i excel hvor jeg har lavet et ark der regner antallet af timer mv. ud. derudover kommer der her fra 1. august elektronisk login når de ansatte møder så jeg slipper for at "tælle timer".

Har tænkt over om andre kender en god måde at gøre det på, eller et gratisprogram på nette evt.

:)

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger selv deltaplan.dk

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 8. Jun 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

deltaplan.dk er fint, men det har også mange begrænseringer. Desuden er deres bruger interface meget "grimt" at se på, i forhold til at man betaler for at bruge det.

Jeg har selv tænkt på at udvikle et fra bunden af, og så smide det på et web hotel, som folk kan bruge, men ved ikke lige hvor mange der ville bruge det.?

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville helt klart bruge det hvis det havde samme funktioner som deltaplan. Og virkede bedre og var pænere. For ja. Deltaplan er urolig grimt

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ansat et stort sted med mange afdelinger et par dage endnu :-) ... der bruger vi samesystem.dk og det er fint for os ansatte ... aner ikke hvad det koster

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)