Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Headshop giv Feedback

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men at SEO folk smider det på websitet for at opnå SEO fordele er jo ikke det samme som at der er gang i det som et socialt medie. Hvad er din egen erfaring? Du må vel have erfaring med det siden du anbefaler det hele tiden. Hvor meget vindes der?

Mvh Carsten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Ja, men at SEO folk smider det på websitet for at opnå SEO fordele er jo ikke det samme som at der er gang i det som et socialt medie. Hvad er din egen erfaring? Du må vel have erfaring med det siden du anbefaler det hele tiden. Hvor meget vindes der?

Mvh Carsten

man får mere gang i siden og får mere trust rank på sin side og jeg læser glædeligt de andres seo råd ,men vis kender alle fordele ved google plus så prøv læse her http://www.concept-i.dk/blog/google-plus-guide.html

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

næste gang  jeg skal ha en cap skal jeg nok tænke på dig Martin  tak for rådet

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak. skal nok kigge på det med knappen  men jeg retter billederne løbende

Simon Andersen:

Hej :)

Allerførst tillykke med webshoppen, det ser godt ud :) 

Feedback: 

- "læg i kurv" knap kunne godt være lidt mere moderne. 

- Facebook og google+ mangler på siden.

- Produktbilleder kunne godt være bedre og mere ens.

- Synes din header er lidt rodet, lad det stå lidt mere systematisk. 

Mvh Simon Andersen

. Mange tak. skal nok kigge på det med knappen men jeg retter billederne løbende..Tak for rådet  ..

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa,

Tillykke med projektet.. Hermed det jeg faldt over:

1: Meget mørk som andre siger.

2: Det første jeg så var din header  du har logoet stående 2 gange. Drop logoet ved kurven og få lavet noget værk der gør at folk også ser kurven. Den er ret godt gemt lige nu. Ligeledes synes jeg du skal have flyttet din søgefunktion. Den skal vel ligge hvor den er relevant (ved produktmenuen) og ikke ved din indkøbskurv.

3: Så skulle jeg finde nogle produktet. Jeg kan desværre ikke finde din produktmenu. Er det topbjælken hvor der står "head shop" "grow shop" eller?

4: Jeg har svært ved at lure hvad du rent faktisk sælger.. Ligesom Martin fra Caps4you skrev så tænkte jeg at det er en webshop der sælger caps men det er det tydeligvis ikke.

5: Skal man logge ind for at handle? Hvis nej: så fjern det med "log in", da vi alle samen hader at skulle logge ind for at få lov til at bruge penge. Hvis ja: så fjern den funktion med det samme, da du mister mange kunder her.

6: Dine produktbilleder er ikke vildt gode. Kan du evt lave dem lidt bedre og måske gøre dem i samme størrelse. Det vil give mere ro på siden.

7: Dine knapper: eks. "Læg i kurv" er grå og kedelig og skiller sig ikke ud fra designet. Arbejd lidt med nogle farver her.

8: Fragtprisen. Hvad koster det at få sendt pakken? Jeg har lagt noget i kurven, men der står intet om fragt her, så dermed kan man tro at det leveres fragtfrit. (ja jeg ved din fragtprisen står under levering nederst på siden, men det er ikke alle kunder der når herned.)

9: Dit banner på forsiden skifter meget hurtigt.. jeg nåede kun lige at skimte hende pigen i bikini :-)

Det var lige hvad jeg så i første øjekast, håber du kan bruge det.

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak det bedste kritik jeg har mødt :)  skal forbedres og tak for du vil bruge tid på kigge på ..

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg kun lige kigget hurtigt igennem de andre svar så jeg ved ikke om det er nævnt.... men Er Siden på dansk eller engelsk? det bliver meget rodet med både engelsk og dansk hold dig til dansk. og ja siden er lidt mørk, og med tanke på produktet det handler om så kunne lidt grønt måske hjælpe :-P

EDIT: jeg opdagede lige det var fordig jeg automatisk kom ind på den engelske version. så ret siden til engelsk der hvor den jo skal være det. og så eventuelt et lille script der finder ud af hvor man kommer fra og selv viser det korrekte sprog

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Joachim:

Nu har jeg kun lige kigget hurtigt igennem de andre svar så jeg ved ikke om det er nævnt.... men Er Siden på dansk eller engelsk? det bliver meget rodet med både engelsk og dansk hold dig til dansk. og ja siden er lidt mørk, og med tanke på produktet det handler om så kunne lidt grønt måske hjælpe :-P

EDIT: jeg opdagede lige det var fordig jeg automatisk kom ind på den engelske version. så ret siden til engelsk der hvor den jo skal være det. og så eventuelt et lille script der finder ud af hvor man kommer fra og selv viser det korrekte sprog

siden henvender sig til kunder i Danmark   valgte jeg 2 sprog så vi kunne servicer alle  .

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle  der gider komme med en kommentar .. skriv mere hvis i har lyst :)

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jeg synes du skal bruge de kommentarer du har fået og arbejde videre med dit site i den retning du ønsker / kombineret med de råd du har fået.

Så kan du altid få en ny "kommentar-runde" når du har optimeret lidt.

/Peter

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)